משפט

עבריין בעל כורחו: קנה דגי נוי - ונדהם לגלות את זה

עופר כוכבא קנה את דגי הנוי שלו מחנות עם רישיון בתוקף, רק בדיעבד הוא הבין שדגי הנוי שקנה הם אסורים לגידול ביתי. ברשות הטבע והגנים סירבו לקבל את הדגים בחזרה וטענו כי אין מקום אחר בהם ניתן לגדל אותם
מערכת ice |  3
דג במעמקי יפן (צילום טוויטר (yale environment 360@))
עופר כוכבא הפך לעבריין בעל כורחו לאחר שקנה דגים מוגנים לצורך נוי. כוכבא קנה את דגי הנוי בחנות עם רישיון, הוא לא ידע על האיסור ורק בדיעבד הבין שמדובר בדגים אסורים למכירה. רשות הטבע והגנים תבעה אותו ועוד 12 אנשים בבית המשפט באילת, למרות שהוא מתגורר במרכז.
ב-N12 מפרסמים כי החנות ממנה כוכבא קנה את הדגים היא חנות חוקית עם רישיון. מסתבר שלחנות הזו הובאו המון דגים שאסורים לגידול ביתי מאילת, לכן המשפט מתנהל בעיר זו.
כאשר כוכבא הבין שהדגים אסורים להחזקה בבית, הוא ביקש להחזיר אותם אך ברשות הטבע והגנים טענו שאין מקום אחר בו ניתן לשמור את הדגים שברשותו. בפועל, רשות הטבע והגנים ביקשה ממנו להמשיך לעבור על החוק.
עורך הדין אלעד אלקיס שמייצג את כוכבא טוען: "מר כוכבא מצא עצמו נאשם בפרשה שאינה קשורה רק משום שרכש חיות בחנות מורשת בעלת מוניטין שמחזיקה בכל האישורים המתאים", הוסיף עו"ד אלקיס.
"בנוסף, רשות הטבע והגנים אף הגדילה לעשות והאשימה אותו בעבירה של איסור החזקת ערכי טבע מוגנים ומאידך, במשך כשנתיים דורשת ממנו אותה הרשות להמשיך ולהחזיק את אותם ערכי טבע מוגנים."
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ל-2 הליצנים שהגיבו ראשונים, 1 ו-2:
    בעל אקווריום 08/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנצי, במעמד קניית דג.. כן? ד-ג.... כמעט תמיד מתייעצים עם נותן השירות במקום, ולא מתחילים לשחק באפליקציות. אתה פשוט טרחן. ול-2, ציפי, בגדול.. מה אכפת לך "איך התברר לו"? חח סתם טפל.. זה לא שהתגובה שלי טובה יותר, היא כנראה שלא, אבל מה הקטע עם התגובות ההזויות שלכם?!?! קראתם? נהניתים? חייכו ודלגו
    סגור
  • 2.
    איך התברר לו שהחזקת הדגים היא לא חוקית ? (ל"ת)
    ציפי 08/2023/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    עצלות!!!!
    אנצי! 08/2023/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה הבעיה לצלם את החיה בחנות ויש אפליקציה בגוגל שמאתרת לך את זה,או דברים דומים לזה! פשוט עצלנות לשמה!!!!
    סגור