משפט

יו"ר הקואליציה תחת איומים: "נעמיד אותך מול כיתת יורים"

במהלך מחאה נגד הרפורמה המשפטית שהתקיימה מול כנס של הליכוד בעפולה, אחד המפגינים לכאורה ירק ואיים על יו"ר הקואליציה במילים קשות: "נעמיד אותך מול כיתת יורים"
מערכת ice | 
אופיר כץ (צילום פלאש 90)
כמעט מדי יום מתקיימות הפגנות ברחבי הארץ נגד הרפורמה המשפטית, ונגד חברי הקואליציה שמביעים בה תמיכה. אמש (ראשון) אירוע מחאה דומה התקיים בעפולה מחוץ לכנס של מפלגת הליכוד בעפולה, אך לאחריה יו"ר הקואליציה אופיר כץ, הגיש תלונה במשטרה.
לפי N12, כץ טען כי אחד המפגינים ירק ואף איים עליו: "נעמיד אותך מול כיתת יורים". בעת זו לא ידוע מי המפגין שלכאורה אמר את הדברים ואם המשטרה איתרה אותו. 
הכנס שנערך אתמול היה כנס פוליטי במטה של מועמד הסיעה, שלמה מליחי, לתפקיד ראש העיר עפולה. כץ לא היה היחיד להראות נוכחות, והוא התלווה גם לשרה מאי גולן ולשר המשפטים לוין. זה האחרון התקשה גם הוא מול המפגינים הרבים שחסמו את שיירתו. לוין הוכנס לאירוע דרך כניסה צדדית, ובעת שניסה לעזוב נעצר מפגין שניסה לחסום את הכביש.
מחאה דומה התרחשה גם מעבר לים. אתמול בשעות הבוקר מפגינים נגד הרפורמה הגיעו למלון שבו שהה איתמר בן גביר בפאפוס שבקפריסין. המפגינים עשו רעש רב עם זמבורות וקריאות רבות, בהן: "תוריד את הידיים המושחתות שלך מהדמוקרטיה שלנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה