משפט

נתניהו מתייחס להתערבות בג"ץ בעילת הסבירות: "מקווה שלא נגיע לזה"

ראש הממשלה נתניהו סיפק שלל ראיונות לתקשורת הזרה בהם התייחס לפיטורי היועמ"שית: "לא אפטר את היועמ"שית". על התערבות בג"ץ בחוק לביטול עילת הסבירות אמר: "מקווה שלא נגיע לזה"
מערכת ice |  3
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, pixabay)
במסגרת סבב ריאיונות שביצע ראש הממשלה נתניהו לתקשורת הזרה אתמול (חמישי), הוא נשאל ברשת CNN האם יקשיב לבג"ץ במידה ויחליט לפסול את החוק לביטול עילת הסבירות. ראש הממשלה נתניהו התחמק ואמר: "מקווה שלא נגיע לזה".
בריאיון ל-CNN הוא אמר: "אנחנו לא רוצים בית משפט כפוף. אנחנו רוצים בית משפט עצמאי - וזה התיקון שאנחנו עושים. המצב, או המצב פוטנציאלי, שבו במונחים אמריקניים, בית המשפט העליון ייקח תיקון חוקתי ויגיד שהוא לא חוקתי - זה סוג הסחרור שאתה מדבר עליו, ואני מקווה שלא נגיע לזה."
נתניהו הציג את רצונו למנות את ח"כ אריה דרעי לשר מחדש והתייחס לפיטורי היועמ"שית: "לא אפטר את היועמ"שית, אבל אני כן מצפה למנות מחדש את אריה דרעי לתפקיד שר בכיר".
בריאיון שהעניק לרשת FOX NEWS הוא התייחס לסרבנות הגואה ואמר: "הסרבנות לא פגעה במוכנות וביכולות של ישראל. אף אחד לא צריך לזלזל במוכנות של צבא ישראל וביכולת שלנו להתאחד ולעמוד בפני אוייבים בכל עת. לישראל יש צבא גדול מאוד ביחס לגודל של המדינה, הכולל בתוכו מאות אלפי חיילים וחיילי מילואים. אם נגיע למערכה עם האויבים שלנו, ואני מקווה שלא - הם יגלו שמה שאני אומר הוא נכון".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    תל אביב
    יעקב 08/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חוק עילת הסבירות יעבור ולבגץ איו זכות ליפסול חוק יסוד במידה ובגץ פוסל את החוק הוא מעמיד עצמו מעל בית המחוקקים ושולט בו. וזה מתקון למלחמת אזרחים. ויחזיר אותנו 70 שנה אחורה חברות הפיננסיות מתרסקות הבורסה מתה. ומי שיפסיד הם בעלי הממון שיהפכו לעניים כמו שאר העם הימני סוף פסוק
    סגור
  • 2.
    כבר בונים לנתניהו סויטה זעירה ב"מעשיהו"
    טרובדור 07/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נוסע בזמן אומר שנתניהו ייכנס לכלא לאחר דחיית הערעור בשנת 2028 ומשבר נפשי קשה ייגרם לחסידיו הביביסטים שישבתו רעב מול הכלא לשעתיים שלמות.
    סגור
  • 1.
    למה הוא מתכוון כשאומר "מקווה שלא נגיע לזה"? (ל"ת)
    האם ביבי מאיים? 07/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור