בארץ

בן גביר נגד מח"ש והפרקליטות: "מח"ש מנסה להלך אימים"

השר בן גביר החליט לתקוף את מח"ש ואת הפרקליטות, לאחר שחקרו סגן ניצב במשטרה עקב אלימות נגד מפגינים. השר בן גביר תקף: מח"ש מנסה כעת להלך אימים על מפקד יחידת היס"מ של מחוז תל אביב, רק משום שפעל לאכיפת החוק בנחישות והגן על חבריו השוטרים שנפגעו ונפצעו על ידי פורעי חוק"
מערכת ice | 
איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ תומר נויברג, חיים גולדברג)
בן גביר מול הפרקליטות: השר לביטחון לאומי גיבה אתמול בערב (חמישי) את סגן ניצב יאיר חנונה שנגדו הוגשה תלונה במחלקה לחקירות שוטרים. התלונה הוגשה על ידי מפגין בן 18 נגד המהפכה המשפטית שטען כי סגן ניצב חנונה חנק והכה אותו.
השר בן גביר כתב: "מח"ש מנסה כעת להלך אימים על מפקד יחידת היס"מ של מחוז תל אביב, קצין מצטיין. רק משום שפעל לאכיפת החוק בנחישות והגן על חבריו השוטרים שנפגעו ונפצעו על ידי פורעי חוק.
אני מגבה את הקצין יאיר חנונה המסור, את מפקד המחוז ואת כל שוטרי משטרת תל אביב בעבודתם החשובה למנוע את השיבוש המתמשך של הסדר הציבורי אותו מנסים מחוללי החסימות ליזום."
  פרקליטות המדינה הגיבה לשר בן גביר: "הפרקליטות דוחה מכל וכל את הניסיון להטיל דופי במח"ש ובעומדת בראשה. מח"ש פועלת במקצועיות ומשיקולים ענייניים בלבד. כל ניסיון להטיל דופי בעבודתה ובעבודת הפרקליטות כולה, או להפעיל לחצים על מערכת אכיפת החוק מטעמים לא ענייניים, לא יצלח. מערכת אכיפת החוק תמשיך לפעול בהתאם לדין, ללא מורא וללא משוא פנים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה