משפט

נתפסו קורקינטים, אופניים וטלפונים גנובים שנמכרו בדרום ת"א

המשטרה סגרה שלושה בתי עסק מחוללי פשיעה בדרום תל אביב: חנות אופניים, חנות טלפונים ניידים ופאב שפעל ללא רישיון
מערכת ice | 
משטרה (צילום shutterstock)
שוטרי תחנת שר"ת של משטרת ישראל, בשת"פ עם גורמי אכיפה נוספים, פעלה בימים האחרונים נגד שלושה בתי עסק מחוללי פשיעה. העסקים נסגרו זמנית עד להחלטה על סגירה לצמיתות.
העסק הראשון היה חנות אופניים שבמסגרת פעילות יזומה, נתפסו בה קורקינטים ואופניים החשודים כגנובים. העסק השני הוא חנות לממכר טלפונים ניידים, בחשד שנמכרים בה מכשירים גנובים.

העסק השלישי הוא 'חמארה' - פאב אשר פועל ללא רישיון ואף ללא בקשה לרישיון ובעלת העסק הינה נתינה זרה שאינה רשאית לשמש כבעלת עסק.

צילום: דוברות המשטרה
היום פורסם במאקו סיפורו של זוג שהותקף בדרך לנופש בצפון. כשהגיעו לאחת הכיכרות, הגבר נסע לאט אך אופנוע שליחויות איגף אותו במהירות רבה והשניים לא הצליחו למנוע התנגשות קלה. מכאן העניינים הסלימו.
לדברי הזוג, כשהגבר ניסה לגבות פרטים של רוכב האופנוע עבור הביטוח, זה האחרון הוריד את קסדתו והטיח אותה בחלון שלהם שהתנפץ. לאחר מכן הרוכב נמלט מהמקום והזוג נותר בהלם מוחלט. לדבריהם לא היו מצלמות בצומת הזו, אך למזלם הם הצליחו לתעד את האירוע וכמובן ניגשו להגיש תלונה. לאחר בירוקרטיה מרובה וטרטורים, הצליחו להגיע לחברת השליחויות בה הרוכב עובד וסרטון האירוע הופץ במטרה למצוא אותו. בעקבות הפרסום המשטרה פתחה בחקירה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה