משפט

הסוף לפריצות לרשתות הפארם? 6 חשודים נעצרו

בכוונת המשטרה להביא היום את החשודים לדיון בבימ"ש בבקשה להאריך מעצרם בהתאם לצורכי החקיֹרה, זאת לאחר ששדדו בשיטתיות של מוצרי טואלטיקה ובישום מעשרות סניפים של רשת פארם מוכרת בארץ
מערכת ice | 
סופר פארם BE פארם (צילום ויקיפדיה, יחצ סופרפארם ארכיון)
היום (שלישי) הותר לפרסום כי צוות חקירה מיוחד מתחנת ראשון לציון פיצח בתום חקירה סמויה, רשת אלימה של שודדי חנויות פארם ועצרה הלילה 6 תושבי עיסאוויה החשודים במאות אירועי שוד
חוקרי תחנת ראשון לציון ניהלו בחודשים האחרונים חקירה סמויה ומאתגרת, עם קבלת צבר רב של תלונות אודות מאות גניבות ושוד בשיטתיות של מוצרי טואלטיקה ובישום מעשרות סניפים של רשת פארם מוכרת בארץ.

בתוך כך, החוקרים ניתחו אמצעי תיעוד מרשתות הפארם ופרטי תלונות וזיהו מאפייני ביצוע זהים של אירועי שוד בכל רחבי הארץ, לרבות תקיפת עובדי החנויות בעת ההימלטות מהחנויות עם הרכוש הגנוב. 
עם הפיכת החקירה לגלויה, בתום איסוף הראיות ותלונות  מתחנות בכל רחבי הארץ, עצרו הלילה בלשי תחנת ראשל״צ והשפלה בשת"פ לוחמי יס"מ שפלה ומג״ב, יחד עם בלשי מרחב שלם,  6 חשודים תושבי עיסאוויה -5 בגירים בשנות העשרים לחייהם וקטין כבן 16 בחשד לביצוע העבירות.
לצד המעצרים, ערכו השוטרים חיפוש בבתיהם, בהם נמצאו עשרות מוצרים הקושרים אותם למעשים. בכוונת המשטרה להביא היום את החשודים לדיון בבימ"ש בבקשה להאריך מעצרם בהתאם לצורכי החקיֹרה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה