כסף וצרכנות

המוצר שהפך ללהיט מגיע לסופר פארם: זה המותג הלוהט

הסמקים של המותג הלונדוני PIXI הפכו למוצר הכי חם בטיק טוק עם אלפי סרטונים שהגיעו לקרוב למיליארד צפיות וכעת הוא עולה למדפים של הרשת. ההאשטאג PIXI Blush# לבדו הגיע לנתון מרשים של כ-54 מיליון תיוגים.
מערכת ice | 
סופר פארם (צילום יחצ)
הסומק שכבש את הטיק טוק נוחת בסופר-פארם: דני לוזון, המשנה למנכ"ל סופר-פארם; הרצליה אשכנזי, מנהלת שיווק וסחר קוסמטיקה בסופר-פארם;  שירן אליצור, מנהלת פיתוח וייבוא מותגים ברשת סופר-פארם; השיקו הבוקר את סדרת הסמקים של המותג PIXI בהשתתפות נויה והדר קרקו, ליאל אלי, נטע צ'רנר, ירדן טויזר, דור ההמשך למשפחת גוטמן אמה ושירה גוטמן, אנשי תקשורת ויוצרי תוכן.
הסמקים של המותג הלונדוני PIXI הפכו למוצר הכי חם בטיק טוק עם אלפי סרטונים שהגיעו לקרוב למיליארד צפיות. ההאשטאג PIXI Blush# לבדו הגיע לנתון מרשים של כ-54 מיליון תיוגים.

דני לוזון, סמנכ"ל הסחר ומשנה למנכ"ל סופר-פארם: "הסומק של PIXI שנחטף מהמדפים בלונדון סוף סוף נוחת בישראל אחרי שכבש גם את הרשתות החברתיות עם קרוב למיליארד צפיות בטיק טוק. סופר-פארם ממשיכה לטפח את הקשר עם קהל הלקוחות הצעיר, תוך מאמץ להביא את המותגים הכי נחשקים ואהובים שהקהל שלנו מחפש".
המותג PIXI הוקם לפני 20 שנה והושק לראשונה בסוהו בלונדון. תחתיו נמכרים מוצריו טיפוח כגון שמנים המזינים את העור, תרסיסי לחות ותכשירי ניקוי. הסמקים ממשיכים את הקו של המותג, המציע מוצרים המותאמים לעור רגיש, ללא פראבנים אשר לא נוסו על בעלי חיים ומכילים רכיבים טבעיים המדגישים את היופי הטבעי, הזוהר והקורן של העור ללא כל מאמץ. במסגרת ההשקה יגיעו לארץ שלושה גוונים ויימכרו בסניפי סופר-פארם ברחבי הארץ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה