משפט

רשות המסים מורידה רכבים מהכביש: חייבי המס משלמים ביוקר

תפיסת כ-25 רכבים בשווי מוערך של יותר מ 11 מיליון שקל - רשות המיסים ושוטרי מחוז צפון ביצעו ביממה האחרונה פעילות משותפת לגביית חובות בכפרים באזור הצפון במהלכה נתפסו רכבים בקרב מחוללי פשיעה וחייבי מס
מערכת ice |  1
משטרת ישראל ורשות המיסים (צילום דוברות המשטרה, פלאש 90)
היחידה הצפונית לאכיפת הגביה ברשות המסים (הוצאה לפועל חיפה) יחד עם משטרת מחוז צפון פעלו ביממה האחרונה בכפרים מג'ד אל כרום, בענה, דיר אל אסד, משהד, טורען וכפר כנא, על מנת לגבות חובות בהרשאה שנצברו על ידי סרבני מס, חלקם יעדים מחוללי פשיעה של המשטרה.
הפעילות נערכה כחלק מהמאמץ המשותף של גורמי האכיפה השונים להגביר את המשילות וההרתעה ברחוב הערבי. מדובר בהמשך למבצע 'האכיפה שנערך בשנה האחרונה לחיזוק האכיפה במגזר הערבי.

במסגרת הפעילות המשולבת, נתפסו ועוקלו 25 רכבים. בסך הכל, פעלו הכוחות לגביית חובות בסכום של כ-11.4 מיליון שקל. במבצע השתתפו כוחות יס"מ, וכוחות נוספים מהמחוז הצפוני של תחנות המשטרה במגד אל כרום וכפר כנא. כמו כן, קדמו למבצע פעילויות מודיעין שטח מקדימות של היחידה לאכיפת הגבייה ברשות המיסים, לאיתור הרכבים ובעליהם.
משטרת ישראל ורשות המסים ימשיכו במאבקם הנחוש נגד פעילות בלתי חוקית לרבות פעילות בתחום הפלילי, והכלכלי, שמתבצעת תוך זלזול בשלטון החוק ובעלת השפעה שלילית על החברה הנורמטיבית שומרת החוק.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הגיע הזמן לעשות את הצעד הזה ונאמר אמן
    יואל שלב 05/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד למדינה שמוצאת דרכים חוקיים לקבל את מה שמגיע לה נשאלת השאלה מה יהיו התגובות
    סגור