משפט

אמיר חצרוני זועם: מדוע המשטרה לא התייחסה לתלונה שלו?

הפרופסור עדכן כי משטרת ישראל החליטה לא להגיש תביעה פלילית נגד שלושה גברים אשר לטענתו תקפו אותו בערב יום העצמאות, והוא כועס מאוד: "מה עובר על משטרת ישראל?" 
מערכת ice |  4
אמיר חצרוני (צילום ויקיפדיה)
פרופסור אמיר חצרוני כועס. כועס מאוד. בחשבון הטוויטר שלו הוא עדכן כי המשטרה החליטה שלא להגיש כתב אישום נגד שלושה גברים שלטענתו תקפו אותו בערב יום העצמאות האלטרנטיבי בקפלן. חצרוני הוציא את הקיטור וגם צירף את הסרטון מאירוע, שלא ממש רואים בו הוכחה כלשהי לתקיפה.
כך הוא כתב: "משטרת ישראל החליטה לא להגיש תביעה פלילית נגד שלושת הקופים שתקפו אותי בערב יום העצמאות בהפגנה ברחוב קפלן בתל-אביב נגד הממשלה היודו-נאצית. ברור לגמרי שאילו מדובר היה בשלושה שימפנזים ננסיים מקונגו - ההחלטה הייתה אחרת".
הוא הוסיף: "מדוע מפלים בין פרימטים מצפון אפריקה לפרימטים ממרכז היבשת? האם קוף שעושה בר מצווה מקבל חסינות? האם מענישים את השימפנזות רק כי הן ננסיות? מה עובר על משטרת ישראל? הוידיאו צולם באירוע".
 
אתמול (חמישי) התקיים גם יום ירושלים, עליו הפרופסור כתב בין היתר: "יום ירושלים הוא סיפור על פשעי מלחמה עם מוסר השכל עצוב במיוחד - אם כבר נולדת מרוקאי, תשים כיפה! כאשר נכבשה ירושלים על-ידי היהודים, מיהר צבא הכיבוש להרוס את השכונה ולגרש את המרוקאים ללא הכיפה. במקום שכונה של מרוקאים בלי כיפה, יש היום רחבה גדולה. מרוקאים עם כיפה עושים שם בר מצווה בגיל 13 ונשבעים להיות פושעי מלחמה בגיל 18".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    הבטחת לרדת מהארץ. אין לך מילה?
    דן 05/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבטיח כבר כמה פעמים. אי אפשר לסמוך על מילה שלו
    סגור
  • 3.
    לא לשנאה ולפילוג בעם היהודי
    שלום 05/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כול ישראל ערבים זה לזה לשנוא יהודים בגלל מוצאם האתני זאתי גזענות מכוערת אסור לשנוא שנאה זאת עבירה חמורה עם עונש חמור מאוד מה זה מרוקאים פרסים אשכנזים כולם יהודים כולם משרתים בצבא כולנו אחים עם אחד לא לשנאה ולגזענות בין יהודים שאמיר חצרוני יפסיק לדבר נגד אחיו היהודים מעדות המזרח ליהודי שחי במדינת ישראל אסור לשנוא את אחיו היהודים או להסית נגדם אני יהודי ואני אוהב את כול היהודים מכול העדות כול יהודי הוא אח שלי וכול יהודיה אחותי לא לשנאה ולפילוג וזהו
    סגור
  • 2.
    הוא צריך עוד כסא לראש (ל"ת)
    ניר 05/2023/19
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 1.
    שקרן ובכיין
    נלי 05/2023/19
    הגב לתגובה זו
    4 0
    חצרוני הבדאי לא מביא הוכחות אלא מספר בדיות למה שנאמין לו? פחחחחחחחח
    סגור