משפט

אירוע חריג: ניצול שואה הואשם ברצח אשתו בפטיש ומברג

בחודש שעבר נרצחה ולנטינה בביתה ברחובות וזמן קצר לאחר מכן נעצר בעלה, ניצול השואה איזיה (יצחק) חוואס בחשד שביצע את המעשה הנורא באמצעות פטיש ומברג. השבוע פרקליטות מחוז הגישה כתב אישום נגד חוואס בטענה שהכה את אשתו זה חמישים שנה בראשה ופלג גופה העליון והותיר אותה להתבוסס בדמה
מערכת ice | 
זירת פשע-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
בחודש שעבר נרצחה ולנטינה בביתה ברחובות וזמן קצר לאחר מכן נעצר בעלה, ניצול השואה איזיה (יצחק) חוואס (87) בחשד שביצע את המעשה הנורא באמצעות פטיש ומברג. השבוע פרקליטות מחוז הגישה כתב אישום נגד חוואס בטענה שהכה את אשתו זה חמישים שנה בראשה ופלג גופה העליון והותיר אותה להתבוסס בדמה.
לפי שמעון איפרגן ממאקו, לאחר שניצול השואה רצח לכאורה את אשתו, הוא החביא את הכלים בהם ביצע את המעשה והחליף את בגדיו המגואלים בדם. רק בשעה שלוש לפנות בוקר הוא לחץ על כפתור מצוקה שהיה בביתו של הזוג וזה התריע למוקד "נטלי" שנזקק סיוע רפואי. חוואס טען כי הוא זה שצריך את הסיוע עקב לחצים בחזה, ולא ציין את אשתו כלל.
חוואס טוען מצדו כי היה זה אדם זר שנכנס לבית וביצע את המעשה, לאחר שהכה אותו בראשו וגרם לו להתעלף. חוואס טוען שהתעורר לאחר כחצי שעה והצליח ללחוץ על כפתור המצוקה. מנגד, במוקד נטלי טוענים שחוואס אמר בשיחה למוקד שאשתו שיכורה וישנה.
בכתב האישום נטען כי הניצול רצח את אשתו בכוונה, אך עורכות דינו טוענות כי לחוואס דמנציה ובריאות נפש ירודה. כמו כן, לטענתן הזוג חי באושר עד לטרגדיה הנוראה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה