משפט

המלחמה באלימות בספורט בישראל: 15 חודשי מאסר לאוהד שהכה ביציע

בית המשפט בהחלטה חסרת תקדים גזר על אוהד מכבי תל אביב בכדורגל, אוריאל אזולאי, עונש מאסר של 15 חודשים אחרי שתקף יחד עם בני משפחתו זוג אחים שהעירו להם על התנהגותם ביציע וגרמו להם לחבלות חמורות
מערכת ice |  2
אוהדי מכבי תל אביב (צילום האינסטגרם הרשמי של מכבי תל אביב)
האלימות במגרשי הספורט בישראל היא ללא ספק בעיה קשה שיש למגר, אך הבעיה הקשה יותר היא העונשים המגוחכים שמביאים בבית המשפט לאוהדים מכים. היום (שישי) נודע כי בהחלטה חסרת תקדים, בית המשפט החליט על עונש מאסר של 15 חודשים  על אוהד הכדורגל אוריאל אזולאי, תושב אשקלון בן 26, שהורשע בעבירה של חבלה חמורה. כך פורסם ב"ישראל היום".
התקיפה המזעזעת התבצעה ביציע אוהדי מכבי תל אביב במשחק הקבוצה מול הפועל חדרה במסגרת ליגת העל בכדורגל, זאת לאחר שהוא בני משפחתו ובת זוגו היכו ללא רחם זוג אחים שהעירו להם על התנהגותם ביציע. בנוסף, אזולאי ישלם גם  6,000 שקלים ויורחק ממשחקי כדורגל וכדורסל לתקופה בת שנתיים. 
על פי כתב האישום, אזולאי הגיע עם בת זוגו ובני משפחתו למשחק של מכבי תל אביב נגד הפועל חדרה, כאשר המתלוננים, זוג אחים שישבו איתם באותו יציע, העירו להם על התנהגותם הלא הולמת ובתגובה התעצבנו הנאשמים והחלו להטריד אותם בדחיפות ובהערות מגונות.
המתלוננים עברו לשבת במקום אחר באצטדיון ופנו לצאת מהיציע, אך דווקא אז יצאו הנאשמים אחריהם, ובתגובה לכך היכה אחד המתלוננים את אזולאי באגרוף. בעקבות כך, אזולאי וחבריו החלו להכות את המתלוננים במכות אגרוף ובדחיפות. 
כתוצאה ממעשיהם נפלו שני המתלוננים אל הקרקע, כשהם ממשיכים להכות אותם בבעיטות ואגרופים בכל חלקי גופם ובראשם. אחד המתלוננים הצליח לקום ולברוח מהמקום, אך הנאשמים המשיכו להכות את חברו בעודו שוכב על הקרקע. כתוצאה מהמעשים נגרמו לשניים שברים בפנים וחבלות בגוף.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רק 15?
    מרקו 04/2023/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    החוליגן היה צריך לקבל יותר, מה שמגיע מגיע. וקנס יותר משמעותי. תודה.
    סגור
  • 1.
    אז המכה ומשפחתו הצדיקים בהפגנה בעד הרפורמה המשפטית? (ל"ת)
    חיות 04/2023/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור