משפט

שר פיטנס משדרת עסקים כרגיל: כך נתפסה עם עידו חג'ג'

שר פיטנס משדרת עסקים כרגיל למרות פשיטת הרגל, חובות הענק וצו עיכוב היציאה מהארץ, אחרי שנראתה מאושרת מתמיד בבר המצווה של בנו של איש העסקים עידו חג'ג'
מערכת ice |  3
שר פיטנס (צילום אינסטגרם/ שר פיטנס)
שר פיטנס (שיר סנדרה) קרסה לחלוטין בחודש האחרון כשהגיעה לחובות של לא פחות מ-24 מיליון שקל, מה שאילץ אותה לסגור את רשת מכוני הכושר שלה. לאחרונה, עלו דיווחים כי פיטנס אינה מוכנה למכור את הרשת שבבעלותה ובבעלות בעלה, עידן מעטי ששימש כמנכ"ל החברה.
בסופו של דבר, רשת מכוני הכושר הולמס פלייס הציעה לרכוש את שר פיטנס לבקשת הנושים תמורת 2.2 מיליון שקל, ופיטנס תשמש כשכירה של הולמס פלייס. בנוסף לכל הצרות, פיטנס גם קיבלה צו עיכוב יציאה מהארץ.
בסוף השבוע האחרון, פיטנס חשפה לעיניי כל העוקבים שלה באינטסגרם כי היא שמה לרגע בצד את כל הצרות סביבה, והעלתה סדרת סטורים לחשבון האינסטגרם שלה בהם היא נראית רוקדת ומאושרת במיוחד במהלך חגיגות בר המצווה של בנו של איש העסקים עידו חג'ג'. 
כזכור, גם אחרי ההודעה של הולמס פלייס כי היא רוכשת את שר פיטנס, הצרות שלה לא איחרו לבוא אחרי שהנושים, בתיק פשיטת הרגל של פיטנס, ביקשו לקיים דיון דחוף, כשמדובר בחברת אזימוט לבנייה, שטוענת: "ישנה פגיעה הקשה והבלתי הפיכה בנושי החברה הרגילים ואלו שאינם בעלי ערבות אישית. מצופה שמי שלאורך שנים רוקנה את קופת החברה וחיה על חשבון הנושים חיי פאר, תעשה הכול כדי להשיא את שיעור החוב שייפרע לנושים". הדיון אגב, נקבע להיום (ראשון).
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    פשיטת רגל ,חחחח ,הצגה (ל"ת)
    פז 04/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    גועל נפש אנשים בבעיות בגללך
    אבי 04/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ואת חוגגת ואנשים בבעיות בגללך בושה
    סגור
  • 1.
    מגעילה העיקר משחקת אותה (ל"ת)
    אבי 04/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור