משפט

סניף ביטוח לאומי הוצת: צפו בתיעוד ממצלמת האבטחה

צעיר תושב קריית שמונה נעצר הערב בחשד שניסה להצית את סניף ביטוח לאומי בעיר, וכתב כתובת גרפיטי על הקיר: "תשרפו". הכל תועד במצלמות האבטחה
מערכת ice | 
הצתה בסניף ביטוח לאומי (צילום צילום מסך)
צעיר בן 22 נעצר הערב (רביעי) בקריית שמונה, בחשד לניסיון הצתה של סניף ביטוח לאומי בעיר וריסוס כתובות נאצה.
במוקד 100 של המשטרה התקבל בשעות הערב דיווח על ניסיון ההצתה בסניף ביטוח לאומי. שוטרי המחוז הצפוני שהגיעו למקום זיהו כי על אחד הקירות במקום רוססו כתובות גרפיטי "תשרפו", וכן בוצע ניסיון להצית את אזור הכניסה לבניין.

במצלמות האבטחה נקלטה ניסיון הצתה וניתן גם לזהות את החשוד. בתוך זמן קצר ולאחר שהתבררה זהותו של המצית, נפרסו מחסומים ביציאות מהעיר. במקביל הופעלו אמצעים טכנולוגיים שהביאו למעצרו של החשוד, צעיר תושב העיר. הוא הובא לתחנת המשטרה ובהתאם לממצאי החקירה, יוחלט אם להביאו מחר בפני בית המשפט.
 
במקרה אחר, בחודש שעבר הוגש כתב אישום נגד גבר בשנות ה-40 לחייו לאחר שניסה להצית סניף סופר פארם בראשון לציון. הוא נאשם בגרימת נזק לרכוש, איומים, הפרעה לשוטר וגניבה לאחר שהתנגש בסניף סופר פארם בראשון לציון עם רכב.
על פי כתב האישום הגבר עבד בסניף לו גרם נזק עד לחודש אוגוסט האחרון, והתפטר. בשבועות האחרונים הוא חזר לסניף לכאורה בתור לקוח ובטענה שרצה לקנות לבת זוגו בושם. במקום, הוא איים על העובדות במקום ושישחית את הסניף אם לא יביאו לו אלף שקלים מהקופה, אך לא נענה.
כעבור זמן חזר לסניף ואיים על לרצוח עובדות, שבר את תצוגת הבשמים וברח מן המקום. האירוע שהוביל להסגרתו לידי המשטרה התרחש בתחילת חודש ינואר, אז גנב רכב ביטחון במודיעין, נסע עמו לראשון לציון והתנגש בחזית החנות. כן לקח מדוכן סמוך גלון של שמן וניגש אל הסניף לכאורה במטרה להציתו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה