משפט

ח״כ צביקה פוגל בצרות? נחקר בלהב 433 במשך שעות

"הביטחוניסט" של בן גביר, ח"כ צבי פוגל מעוצמה יהודית זומן לחקירה במשרדי להב 433 בגין אמירתו השנויה במחלוקת לפיה הוא רוצה לראות את חווארה: "סגור ושרוף", החקירה נמשכת למעלה מחמש שעות
מערכת ice |  1
צביקה פוגל (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
ח״כ צביקה פוגל זומן היום (שלישי) לחקירה ביחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בלהב 433 בחשד לעבירה של הסתה לטרור, בשל התבטאויותיו נגד הכפר חווארה, לאחר שאמר בראיונות לכלי התקשורת כי הוא רוצה, בין השאר לראות את הכפר: "סגור ושרוף". החקירה נמשכה זמן חריג והוא נמצא שם כבר למעלה מחמש שעות.
ח"כ פוגל עורר סערה כשהתייחס למהומות בחווארה אחרי הפיגוע במהלכו נרצחו האחים יגל מהר ברכה. בראיונות לתקשורת חבר הכנסת פוגל סירב לגנות את הוונדליזם ואף טען כי היא יצרה "אפקט הרתעה". עוד אמר חבר הכנסת פוגל בריאיון כי: "את אפקט ההרתעה שהושג אתמול מדינת ישראל לא השיגה מאז חומת מגן. את התוצאה אני רואה בעין יפה מאוד". עוד הוסיף: "בחווארה הבינו שיש פה מאזן אימה שצה"ל לא מצליח להשיג. אני רוצה לראות את אותו מקום בוער, בוער מטאפורית".
כזכור, בליל המהומות בחווארה מתיישבי גזרת שכם הבעירו עשרות מכוניות, חנויות ובתי משפחות, בתגובה לרצח המזעזע של האחים מהר ברכה. במהלך העימותים, עשרות משפחות פלסטיניות פונו על ידי צה"ל מבתיהם, לאחר שהוצתו. גם השר סמוטריץ' התבטא בחריפות ואמר שצריך למחוק את הכפר אבל חזר בו בעת ביקורו המדיני בארה"ב.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פוגל הוא מסוג הנבלות
    רחל 10/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שאפילו צבוע נגעל לגעת בו.
    סגור