משפט

מטפלת עקצה קשישה מהצפון בעשרות אלפי שקלים - זה העונש המגוחך שקיבלה

אישה בשנות ה-50 לחייה מחיפה נאשמה שבמסגרת תפקידה כמטפלת סיעודית היא גנבה כרטיס אשראי מקשישה חסרת ישע, ובאמצעותו ביצעה רכישות בסך עשרות אלפי שקלים, אך למרות זאת, בית המשפט החליט להשיט עליה עונש מאסר על תנאי ופיצויים בסך 2,500 שקלים בלבד
מערכת ice |  1
בית אבות-אילוסטרציה (צילום freepik)
אישה בשנות ה-50 לחייה מחיפה נאשמה שבמסגרת תפקידה כמטפלת סיעודית היא גנבה כרטיס אשראי מקשישה חסרת ישע, ובאמצעותו ביצעה רכישות בסך עשרות אלפי שקלים. בית המשפט החליט לגזור עליה עונש מחוגך במיוחד, בניגוד לעמדת התביעה, כאשר היא תשלם פיצויים של רק 2,500 שקלים ועונש מאסר על תנאי. כך פורסם הבוקר (רביעי) ב-N12.
הכל החל לפני כשנתיים, אז משפחתה של אותה קשישה חסרת ישע גילתה כי אלפי שקלים ירדו מחשבון הבנק שלה, בזמן שהיא בכלל שוהה במעון טיפולי בחיפה, ולא נמצאת במצב טוב. המשפחה פנתה למוסד ואף הגישה תלונה במשטרה, שעצרה את החשודה במעשה אחרי שאספה מספיק ראיות. 
לאחרונה הוגש נגדה כתב אישום בבית משפט השלום בחיפה, ולאחר דיונים רבים הוחלט להטיל עליה מאסר על תנאי כעונש על העבירות שבהן הורשעה לצד פיצוי כספי בסך 2,500 שקלים, זאת בניגוד גמור לעוקץ המכוער שעשתה לאותה קשישה חסרת ישע, כאשר עקצה מכרטיסי האשראי שלה סכומים גבוהים הרבה יותר מ-2,500 השקלים, שמגיעים לסכומים של עשרות אלפי שקלים כאמור.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לו רק בגלל פסק הדין הפחדני והעלוב - אני תומכת ברפורמה. (ל"ת)
    אאא 03/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור