משפט

הונאה מסרטי קומדיה: ישראלי התחזה למזכ"ל האליזה ועקץ שגרירים

חשוד מישראל התחזה למזכ"ל ארמון האליזה בצרפת ויצר תוך כדי ההתחזות קשרים טלפוניים עם שגרירים ונציג מדינה אירופאית תוך ניסיון להונות אותם ותוך כדי שימוש בתוכנת מחשב מיוחדת לצורך ההונאה.
מערכת ice | 
צרפת (צילום shutterstock)
סיפור כזה לא שומעים בכל יום ואפשר למצוא בעיקר בסרטי קומדיה. שוטרי היחידה למאבק בפשיעה הכלכלית (יאל"כ) בלהב 433 עיכבו הבוקר לחקירה חשוד מנתניה בחשד כי ניסה להונות שגרירים ונציג באירופה תוך כדי שהוא מתחזה למזכ"ל ארמון האליזה
שוטרי היחידה למאבק בפשיעה הכלכלית (יאל"כ) בלהב 433 פתחו לפני כחודשיים בחקירה עם קבלת בקשה לחיקור דין של משטרת צרפת בעקבות קבלת מידע כי חשוד מישראל מתחזה למזכ"ל ארמון האליזה בצרפת ויצר תוך כדי ההתחזות קשרים טלפוניים עם שגרירים ונציג מדינה אירופאית תוך ניסיון להונות אותם ותוך כדי שימוש בתוכנת מחשב מיוחדת לצורך ההונאה.

הבוקר (שני), שוטרי היחידה הצליחו לאתר את אותו החשוד, בשנות ה-40 לחייו מנתניה והוא עוכב לחקירה במשרדי היחידה כששורה של עבירות מיוחסות שלו מלבד עבירת ההתחזות וההונאה.
במהלך חיפוש בביתו של החשוד, השוטרים שערכו את הפשיטה גם איתרו ברשותו חותמות של נסיכות באירופה אשר נועדו עפ"י החשד למימוש מעשי ההתחזות וניסיון מעשי המרמה שלו על חשבון השגרירים מחו"ל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה