משפט

חיילת צה"ל הצליחה לתעד את האנס שלה - והביאה להרשעתו

שופטי בית המשפט המחוזי בבאר שבע גזרו עשר שנות מאסר בפועל על תושב אשקלון לקאו ספינאו, שאנס לפני כשנה חיילת בחוף דלילה בעיר. מעצרו הגיע אחרי שהחיילת הצליחה בשארית כוחותיה לתעד אותו בשעת מעשה
מערכת ice |  1
חיילת (צילום סטטוסים מצייצים)
שופטי בית המשפט המחוזי בבאר שבע גזרו אתמול (שלישי) עשר שנות מאסר בפועל על תושב אשקלון לקאו ספינאו, שאנס לפני כשנה חיילת בחוף דלילה בעיר, כך פורסם על ידי הכתב שמעון איפרגן ב"מאקו".
הכל התחיל כאשר אותה חיילת, עולה חדשה בת 19, התיישבה על ספסל בסמוך לחוף שם המתינה לידיד שלה. ספינאו, נשוי ואב לשני ילדים קטנים, הבחין בה יושבת לבדה, התקרב אליה והחל לשוחח איתה. באותם רגעים, הוא התקשר לחבר שלו וסיפר לו שהוא יושב עם בחורה. החבר שלו הצטרף והתיישב גם הוא על הספסל. החיילת צילמה את ספינאו והחבר שלו ושלחה בוואטסאפ לכמה מחבריה הקרובים. 
חצי שעה לאחר מכן, אותו חבר של ספינאו עזר, והא נותר לשבת לבדו עם החיילת. קצת אחרי חצות החיילת שוחחה עם חברה שלה וצעדה לכיוון חוף הים, כאשר בשלב זה העסק נהפך למטריד ומפחיד כשספינאו החל לעקוב אחריה. היא הלכה לכיוון שביל הגישה אבל הוא חסם את דרכה כמה פעמים תוך כדי שהיא משוחחת בטלפון עם חברתה.
בעדותה למשטרה סיפרה כי "ביקשתי ממנו שיזוז וייתן לי לעבור אבל הוא לפתע נתן לי מכה חזקה ביד ובפנים והפיל אותי לרצפה. נפלתי על החול. גם הטלפון והאוזניות עפו לי". ספינאו התקרב לעברה ואמר לה: "יש לי סכין" במטרה להפחיד אותה. הוא חבט בה בכל חלקי גופה וניסה להוריד מעליה את הבגדים. הוא ביצע בה מעשה סדום וניסה לאנוס אותה  בזמן שהיא נאבקת בו בתושייה גדולה בשארית כוחותיה.
"צרחתי עליו שיעזוב אותי אבל הוא המשיך לתקוף אותי, הוא שרט אותי וחנק אותי. צעקתי לעזרה. אבל הוא איים שיש לו סכין", ציינה החיילת, שהספיקה לומר לחברה שלה שהייתה שתזעיק משטרה והשיחה נותקה. היא זחלה בחול לעבר הטלפון שנפל לה, ניסתה לחייג שוב לחברתה שתזעיק עזרה, אבל האנס המתועב הבחין בכך והשליך אותו לרצפה. היא ניצלה כמה שניות שהוא התרחק ממנה כדי לתעד אותו והמשיכה לצעוק. הוא לקח את הטלפון שלה זרק על הכביש ונמלט מהמקום.
התמונות שצילמה החיילת בהן נראה ספינאו הביאו למעצרו ולהעמדתו לדין. הוא נעצר בעסק שבו עבד ושחזר את המעשה בפני החוקרים. בסופו של דבר הוגש נגדו כתב אישום חמור בגין עבירות של מעשה סדום ואונס. לפני כמה חודשים הוא הודה במעשה. השופטים גזרו עליו אתמול עשר שנות מאסר בפועל ופיצוי של 100 אלף שקל למתלוננת, ושיבחו את המתלוננת על תושייתה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא מספיק ... היו צריכים לתת לו לפחות 15 שנה (ל"ת)
    שש 01/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור