משפט

תושב נכה בן 74 מאשדוד ייכנס לכלא בגלל דוחות חנייה

תושב ותיק מאשדוד המתנייד בכיסא גלגלים יכנס לכלא לחמישה ימים, לאחר שהעירייה סירבה לבטל עבורו שני דוחות על חניה בחניית נכים, ולאחר שבית המשפט גם הוא פסק נגדו
מערכת ice |  1
מעצר אילוסטרציה (צילום אלכסנדר כץ)
תושב אשדוד מזה 30 שנה בשם גרגורי צ'רקאסקי (74) עתיד להיכנס לכלא לחמישה ימים לאחר שסירב לשלם 1,000 ש"ח עבור דוחות חנייה שקיבל כשחנה בחניית נכים אף שהוא מתנייד בכיסא גלגלים ובבעלותו תו נכה
העירייה רשמה לתושב הוותיק שני דוחות חניה שונות בטענה שעל אף שחנה בחניית נכים כפי שמותר לו הוא עשה זאת בדרך שהפריעה לתנועה. גרגורי סירב לשלם את הדוחות היות והאמין כי חנה כהוגן וכחוק בהתאם לתנאי החניה במקום שהקשו עליו, כך על פי מקומון "כאן דרום". 
בהתאם הוא ביקש להישפט אך בית המשפט דחה את הדיון מספר פעמים. לאחר הדחיות הרבות סכום הקנס הוכפל ולבסוף בעת הדיון השופט קבע שאין לפתור אותו מהתשלום ויהיה עליו לשלם את הקנס או ללכת לכלא.
בעקבות הכרעת בית המשפט גרגורי עדיין מאמין שלא עשה דבר רע והחליט כאות מחאה לא לשלם את הקנס ולקחת את החלופה שהציע השופט: חמישה ימי מאסר. 
מעיריית אשדוד, בה גרגורי גר במשך 30 שנה ובה הוא גידל משפחה עם ילדים ונכדים, מסרה כי מדובר בשתי דוחות שונים וכי ניתנה לו האופציה לשלם רק אחד מהם בתור פשרה אך הוא סירב. כעת שבית המשפט קבע פסק דין אין באפשרות העירייה לקבוע בניגוד לכך.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עברית - שניים /שתיים
    ניר 12/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שני דוחות ולא שתי דוחות
    סגור