משפט

קים קרדשיאן הוציאה צו הרחקה נגד מטרידן סדרתי

קים קרדשיאן הגישה תלונה נגד אנדרה פרסו, מטרידן סדרתי שלטענתה הגיע שלוש פעמים במהלך חודש אוגוסט לביתה עם נשק חם בידו וטען כי הם "מתקשרים בטלפתיה". בית המשפט הוציא לו צו הרחקה ל-5 שנים מהכוכבת
מערכת ice | 
קים קרדשיאן (צילום אינסטגרם/ קים קרדשיאן)
קים קרדשיאן, אחת הדוגמניות המצליחות בעולם וכוכבת הריאליטי המצליח "הקרדשיאנס", הוציאה אתמול (שני) צו הרחקה לחמש שנים בבית המשפט שבלוס אנג'לס כנגד המטרידן הסדרתי, אנדרה פרסו. כך על פי ה-TMZ האמריקאי.
על פי הדיווח, על פרסווד נאסר גם ליצור קשר עם קרדשיאן וגם להגיע למרחק של 100 מטרים ממנה. במסגרת הצו, נאסר עליו גם להחזיק נשק חם ועליו למסור את אלו שכבר יש לו. כוכבת הריאליטי בת ה-42 אמרה באמצעות עורכי דינה כי אותו מטרידן הופיע בביתה שלוש פעמים רק בחודש אוגוסט האחרון. לטענתה, בפעמים שהגיע הוא היה חמוש וטען שהשניים מתקשרים "באופן טלפתי". קרדשיאן סיפרה לבית המשפט כי היא חוששת שהוא יהפוך להיות אלים כלפיה. 
אגב, הצוות המשפטי של קרדשיאן נכח במהלך הדיון בבית המשפט, אך הכוכבת לא הייתה שם כייוון שנכחה באירוע השקה לאחד המוצרים החדשים שלה במיאמי. אבל נראה שקרדשיאן חזרה ללוס אנג'לס בזמן כדי לחגוג את יום הולדתו השביעי של בנה סיינט. קרדשיאן פרסמה בסטורי שלה באינסטגרם קליפ קצר של הפסנתרן זוכה הגראמי פיליפ קורניש, אותו שכרה על מנת שינגן את שירי חג המולד עבור ילדיה בכל בוקר, ובסרטון הוא נראה בסלון ביתה המרווח מנגד את הצלילים של "יום הולדת שמח".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה