משפט

קווין ספייסי זוכה בבית המשפט, זה הסכום שיפוצה השחקן

השחקן קווין ספייסי זוכה מאשמה במשפט שהתנהל נגדו על ידי חבר המושבעים. בית המשפט דרש מהתובע לשלם פיצוי של כ-40 אלף דולרים, עורכי דינו של ספייסי כועסים על ההחלטה
מערכת ice | 
קווין ספייסי מעיד בבית המשפט (צילום יוטיוב, shutterstock)
חבר המושבעים של בית המשפט במנהטן שבניו יורק זיכה מאשמה שוב את השחקן קווין ספייסי מהחשדות לפגיעה מינית שביצע באנתוני ראפ בשנת 1986. ראפ, כיום בן 50 ראפ, תבע את ספייסי ב-40 מיליון דולר, אך לא הצליח לשכנע את בית המשפט בדבר אמינות טענותיו.
מתוך כלך הורה בית המשפט על התובע ראפ לפצות את ספייסי בסכום הוצאות המשפט העומדות על -39,000 אלף דולרים. עורכי דינו של קווין ספייסי מחו על החלטת בית המשפט. לטענתם מדובר בסכום זעום שאינו משקף בצורה מדוייקת את הנזק הרב שנגרם לספייסי ולקריירת המשחק שלו.
"אנו מרוצים מפסק הדין של חבר המושבעים שמצא את ההאשמות הכוזבות של מר ראפ ומצו בית המשפט המעניק למר ספייסי 40,000 דולר", אמר סקולניק בהצהרה. "אבל העלויות הללו מפצות מעט את מר ספייסי על הנזק שגרמו לו ההאשמות הכוזבות של מר ראפ".
ספייסי וראפ שיחקו יחד במחזה בברודווי בשנות השמונים. לטענת ראפ, במהלך מסיבה שהתקיימה בדירתו של ספייסי במנהטן בשנת 1986, האחרון שהיה שיכור תקף אותו מינית, נשכב עליו והתחכך בו עד שראפ שהצליח להשתחרר. ספייסי מצדו הכחיש הכל וטען כי מעולם לא היה לבד עם ראפ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה