משפט

כתבת מעריב תחת איום בתביעה? "עוד עיתונאית שקרנית"

אנה ברסקי קיבלה התראה לפני תביעה מהמועדת ברשימת הליכוד לכנסת עו"ד טלי גוטליב שטענה: "שלחתי התראה לפני תביעה ודרשתי תיקון והבהרה. לפחות כעת ידעו כל עשרות אלפי העוקבים שלי שאי אפשר לסמוך על אנה ברסקי", ואיך הסתיימה הסאגה?
מערכת ice |  4
טלי גוטליב (צילום פייסבוק/ טלי גוטליב)
האם עיתונאית מעריב אנה ברסקי בדרך לחטוף תביעה מהמועדת של מפלגת הליכוד לכנסת ה-25 טלי גוטליב? על פי מה שכתבה הערב (שני) בטוויטר שלה, נראה כי הדבר קרוב מתמיד ואף התראה לפני תביעה נשלחה לכתבת בשל העובדה שטענה כי עורכת הדין קיבלה כסף מקמפיין הליכוד.
גוטליב כתבה: "עוד עיתונאית שקרנית. אנה ברסקי ממעריב שירבבה את שמי בכתבה כמי שקיבלה כסף מקמפיין הליכוד. לא רק שלא קיבלתי שקל, כל דביל בן שעה יודע שהקיר שלי בפייס פרטי ולא ממומן. שלחתי התראה לפני תביעה ודרשתי תיקון והבהרה. לפחות כעת ידעו כל עשרות אלפי העוקבים שלי שאי אפשר לסמוך על אנה ברסקי".

בהודעה האישית בוואטסאפ אותה חשפה, כתבה גוטליב לברסקי: "ערב טוב לך, זאת טלי גוטליב, עו"ד מועמדת לרשימת הליכוד מס. 25. פונה אלייך בהתראה לפני תביעת דיבה על תעוזתך לציין את שמי בלי שום ביסוס ולרשום בכתבה כי קיבלתי כסף בקמפיין הליכוד. לא קיבלתי שקל אחד!!! כל פעילותי ברשתות החברתיות הינה בקיר הפרטי שלי בפייסבוק ובטוויטר".
  

עוד הוסיפה בהודעה: "מילותייך הן שקר בוטה ופוגעני. הנך נדרשת להסיר לאלתר את שמי מהכתבה. כל שיהוי עולה כדי חוסר תום לב גמור. כן הנך נדרשת לפרסם הבהרה כי שמי שורבב בטעות לכתבתך. התראה נוספת לא תשלח, טלי גוטליב, עו"ד".
לאחר מכן פרסמה גוטליב: "והנה ההתנצלות של ברסקי. זו תקלה וטעות שמייד תתוקן. טוב שיש את מי להאשים.. נורא". ברסקי הודתה בטעות בתגובה לעו"ד וטענה כי עורך צעיר עומד לכאורה מאחורי הטעות: "החליט לכתוב דברים שכלל לא יועדו לפרסום כלשהו, עוד דקה יורד".
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אישה משכמה ומעלה (ל"ת)
    עיתונות בינונית 10/2022/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    אם הכתבת "אנסה" את האמת, למה את לא מגנה עליה?
    800 בצלים 10/2022/11
    הגב לתגובה זו
    6 1
    הגיוני, לא?
    סגור
  • 2.
    טלי היקרה אני מתפקד בליכוד עם כל משפחתי
    רני 10/2022/10
    הגב לתגובה זו
    3 5
    וחברי הרבים .הצבענו לך..בפריימריס.. ואנחנו רואים שאת יותר מראויה לכך . תותחית על .
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד
    משה 10/2022/10
    הגב לתגובה זו
    2 3
    לטלי גוטליב
    סגור