משפט

אלמוג בוקר בדרך לחטוף תביעה? "זו בריונות ושתלטנות"

דניאל עמרם טוען כי יתבע את כתב חדשות 13 בגין שימוש בסרטון המכות בקריית גת ללא אישורו: "התעלם באופן מופגן מבקשות חוזרות ונשנות גם בוואצפ האישי שלו וגם בטוויטר. זו בריונות, זה שתלטנות של ה״מפורסם והחזק יותר״ אי לכך מכתב יישלח אליו, להתעלם ממני אתה יכול אבל לא מבית המשפט יקירי"
מערכת ice |  1
אלמוג בוקר (צילום מתוך עמוד הפייסבוק של אלמוג בוקר)
דניאל עמרם עדכן היום (שישי) כי מכתב תביעה "מתבשל ברגעים אלו ממני נגד העיתונאי אלמוג בוקר", כתב חדשות 13, בגין "הפרת זכויות יוצרים" בסרטון המכות והלינץ' שעברה נערה בקריית גת והגיע לכל מערכות החדשות בישראל.
עמרם הסביר: "הוא לא רק לא נתן קרדיט הוא התעלם באופן מופגן מבקשות חוזרות ונשנות גם בוואצפ האישי שלו וגם בטוויטר. זו בריונות, זה שתלטנות של ה״מפורסם והחזק יותר״ אי לכך מכתב יישלח אליו, להתעלם ממני אתה יכול אבל לא מבית המשפט יקירי".
 
עוד הוסיף עמרם נגד הכתב הוותיק שמכסה את חדשות הדרום עבור חדשות 13: "בנימה זאת תודה לאלו שכן נתנו קרדיט: חמ״ל, ידיעות מהשטח, כאן 11, חדשות 12 בטוויטר ובאינסטגרם, רשת 13 באתר, הצינור באינסטגרם, אתר וואלה, ועוד..".
 
לסיום מנה עמרם מי עוד חטא בנושא מתן הקרדיט והתעלם מכך שעמרם הוא בעלי הסרטון לכאורה כפי שטען: "רק אלמוג בוקר, ובעקבותיו טטוסים מצייצים ועוד כמה לא מקצועיים כמו אריאל עידן מערוץ 14 וכל האלו לא נתנו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לחוטפת המכות אין אחוזים ?היא שחקנית ראשית באירוע. (ל"ת)
    עמוס 09/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור