משפט

הפיגוע המשולב שסוכל בתל אביב: המשטרה חושפת את הפרטים

המשטרה פרסמה הודעה עם תגובה לנעצר שבוצע ביפו אחר הצהריים ובה שיבחה את ה"תעוזה וערנות" של הלוחמים שמנעו פיגוע
מערכת ice | 
צילום דוברות המשטרה
במהלך שעות אחר הצהריים, צוות יס"מ של משטרת מחוז ת"א עצר שוהה בלתי חוקי פלסטיני באזור כיכר השעון ביפו. האיש העלה את חשדם ובבדיקה נמצא כי הוא נושא על גופו רובה תת-מקלע מסוג קרלו ושני מטעני צינור. לאחר המעצר, המשטרה פרסמה את הדברים הבאים: "לפני זמן קצר צוות יס"מ של משטרת מחוז ת"א זיהה ביפו גבר שהעלה את חשדם ובבדיקה נמצא כי מדובר בשוהה בלתי חוקי שהחזיק רובה סער מסוג קלאצ'ניקוב ושני מטעני צינור. החשוד, שפרטיו טרם ידועים, נעצר לחקירה. נסיבות האירוע והרקע בבדיקה".

כעת, מספר שעות אחרי המעצר, דוברות המשטרה שחררה הודעה נוספת לעיתונות: "היום, במהלך פעילות שגרתית וממוקדת של לוחמי יחידת האופנועים של יס"מ ת"א, הלוחמים הבחינו בגבר שצעד סמוך לכיכר השעון ביפו ועורר את חשדם. הלוחמים ניגשו אליו ובבדיקה ובחיפוש בתיק שהחזיק, הלוחמים איתרו תת מקלע מסוג "קרלו" ושני מטעני צינור.
 
הלוחמים עצרו מיד את החשוד והוא הובא לחקירה בתחנת המשטרה. מחקירה ראשונית עולה כי החשוד, תושב שטחים (19, שכם) נכנס לישראל כשעפ"י החשד תכנן לבצע פיגוע והגיע ליפו, שם נעצר ע"י לוחמי היס"מ כשאמצעי הלחימה בתיק שהחזיק. חקירת האירוע הוטלה על היחידה המרכזית של משטרת מחוז ת"א" כך על פי לשון ההודעה
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה