משפט

חיים כהן סותר את הדס קליין: "סירבתי לקבל תשלום ממילצ'ן"

כחלק מעדותה של הדס קליין במשפט נתניהו, היא ציינה בפני בית המשפט כי ארנון מילצ'ן שילם על ארוחות שבישל השף חיים כהן עבור משפחת נתניהו בבלפור. מנגד כהן דחה את הטענות: "בלפור הזמין בלפור שילם"
מערכת ice |  2
חיים כהן (צילום רפי דלויה)
אל קלחת חקירות נתניהו מצטרף שחקן חדש ומפתיע. השף חיים כהן סתר היום (רביעי) את הטענות שעלו בעדותה הדס קליין בעניין התשלום עבור הארוחות בבלפור. בעדותה שמסרה אתמול בפני בית המשפט סיפרה קליין כי ארנון מילצ'ן מימן ארוחות שף לבני הזוג נתניהו. קליין הוסיפה וטענה כי השף חיים כהן בישל אף בבית ראש הממשלה בבלפור עבור משפחת נתניהו על חשבונו של איש העסקים.
בפוסט שכהן העלה לחשבון הפייסבוק שלו הוא טען שמילצ'ן אמנם הציע לשלם, אך כהן עצמו דחה זאת, והתעקש לקבל את התשלום מבית ראש הממשלה. "לא קראתי את הפרוטוקולים של בית המשפט, אני ניזון ומסתמך על העיתונות בלבד", פתח כהן, "באחת הארוחות שבישלתי אצל ארנון מילצ'ן (אחת מתוך מספר ארוחות שבהן התארחו הפוליטיקאים החשובים (ביחד, לרוב לחוד) אנשים כמו נשיא המדינה שמעון פרס ז״ל, ציפי לבני, אהוד ברק ועוד) באחת הארוחות האלו... ביקשה ממני הגברת נתניהו שאבוא לבשל בבלפור להם ולנשיא המדינה".
 
"הסכמתי מיד וקבענו שידברו איתי מבית ראש הממשלה ונסגור את הפרטים. ארנון מילצ׳ן מייד קם מהשולחן לקח אותי הצידה ולחש לי: אני משלם את הארוחה שלהם, אני סרבתי מייד בתוקף, היה זה יום שלישי בשבוע ארבעה ימים אחרי הארוחה בבית מילצ׳ן הגענו לבלפור ובישלנו למשפחה ולנשיא כמתוכנן".
כהן סיים את הפוסט וכתב: "את התשלום לארוחה קבלנו כמו שקבענו מבית ראש הממשלה מתקציב האירוח כמקובל… 198 שקלים לסועד ועוד סכום למלצר. בלפור הזמין ובלפור שילם. את כל הארוחות שבישלתי לארנון מילצ׳ן אצלו בבית שילם מילצ׳ן, את הארוחה שבישלתי בבלפור שלמו לי מבלפור. ושוב... לא קראתי את הפרוטוקולים של בית המשפט, אני ניזון ומסתמך על העיתונות בלבד".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הסיפור הזה דווקא מוכיח שמילצ'ן נהג לשלם לשפים כדבר שבשי (ל"ת)
    ידין 09/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    רק פעם אחת! אבל מילצ'ן שילם לך מלא פעמים
    לשם 09/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חיים כהן מעוות את האמת בכוונה
    סגור