משפט

מזעזע: אחרי שהמורה המיליארדרית נחטפה - המשטרה הודיעה שמצאה גופה

במהלך חיפוש אחר המורה המיוחסת שנחטפה, אליזה פלטשר, גופה נמצאה על יד בית ספר נטוש. החוטף, שישב 20 שנה בכלא בעקבות חטיפה של עורך דין והשתחרר לפני כשנתיים, נעצר על ידי המשטרה
מערכת ice | 
אליזה פלטשר (צילום משטרת ממפיס)
גופה נמצאה אתמול (שני) בטנסי, ארצות הברית, במהלך חיפוש אחר המורה הנעדרת, אליזה פלטשר, גם נמסר מהמשטרה המקומית. זיהוי הגופה לא אושר מיד על ידי הרשויות, וכך גם סיבת המוות.
למרות זאת, ברשת FOX 13 חשפו כי מספר מקורות טענו שהגופה שייכת ליורשת המיליארדרית. פלטשר בת ה-34 הגיעה מהמשפחה המיוחסת ביותר בטנסי, שהקימה חברה פרטית בשווי 3.2 מיליארד דולר. 
היא נחטפה בסוף השבוע האחרון בזמן שעשתה ריצת בוקר. קליאוטה אבסטון נעצר בתחילת השבוע באשמה של חטיפה בנסיבות מחמירות. השלטונות בטנסי השיגו צילומי מעקב של החטיפה, בהם ראו אותו מכה אותה באלימות חסרת תקדים ומכניס אותה למושב האחורי ברכב שלו. המשטרה תיארה את חטיפתה של פלטשר כ"אלימה" ואמרה כי היא "סבלה מפציעה חמורה".
אבסטון נסע לביתו של אחיו בממפיס כשלוש שעות וחצי לאחר המתקפה. אחיו ועד נוסף דיווחו שראו את אבסטון בן ה-38 מנקה את את הרכב אמרו שהוא "התנהג מוזר מאוד". על פי "פוקס ניוז" השוטרים מצאו את הגופה כקילומטר מהמקום בו הוא חטף אותה, ליד בית ספר יסודי נטוש.
 
אבסטון נעצר בשבת בבוקר, אך הרשויות אמרו שהוא סירב לספר להם את מיקומה של פלטשר. הוא נעצר לאחר ששומרוני טוב מצא בזירת הפשע סנדלים עם DNA הקושר אותו לחטיפה לכאורה. הוא מוחזק בערבות של 500,000 דולר ויש לו התמודדות קודמת עם החוק, כולל הרשעה בחטיפת עורך דין כשהיה רק ​​בן 16. אבסטון ריצה 20 שנות מאסר בגין המקרה הקודם ושוחרר ב-2020.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה