משפט

התפתחות במשפטו של נתניהו: בקשת ביטול כתב האישום לא תיבחן כעת

התפתחות חדשה במשפטו של ראש הממשלה לשעבר. השופטים קבעו כי בקשת ביטול כתב האישום של נתניהו ואלוביץ', תיבחן רק בסיום עדותה של הדס קליין
מערכת ice |  1
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
התפתחות חדשה במשפטו של בנימין נתניהו, בעניין תיק 4000. כתב המשפט של ערוץ 14, אברהם בלוך, פרסם כך בטוויטר: "השופטים קובעים כי טענת ההגנה מן הצדק של נתניהו ואלוביץ בה נדרש ביטול כתב האישום "צריכה בירור ראייתי שטרם הושלם" - וכי השופטים יקבעו את היקף ועיתוי הבירור רק בסוף העדות של הדס קליין".

בלוך הוסיף ""נוני מוזס מבקש לקבל את ההתכתבויות של הדס קליין עם עד המדינה ארי הרו. הפרקליטות הסכימה לבקשה, והסנגור עמית חדד ביקש בשם נתניהו שהפרקליטות לא תעשה שימוש בחומרים שיופקו. השופטים קבעו כי 'עניין זה אינו בשל לדיון'."
 
נתניהו עצמו, עסוק בימים אלו בקמפיין בחירות קדחתני ונראה שהוא נושא פירות, כאשר לאחרונה זכה להתחזקות משמעותית בסקרים. אתמול, הוא השיק את האוטוביוגרפיה שלו וחשף את הסיבות לפרסומה דווקא עכשיו: "כתבתי אותו מהר בשל מגיפת הקורונה. הרי אני אמור להיות בקבוצת סיכון, ואמרתי - יכול להיות שאני לא אהיה פה להשלים את זה, אז בוא נכתוב מהר. מי יודע", אמר נתניהו והודה לחששות שלו מפני המגיפה העולמית."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זה שקר
    ש 09/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה זה הפייק הזה ?ביטול האישום אינו עומד לדיון בכלל .ממש שקר.
    סגור