משפט

המלחמה בהימורים אסורים: המשטרה פושטת על בתי הימורים בדרום

תופעת ההימורים האסורים מרימה את ראשה גם בדרום. המשטרה נלחמת במקומות רגילים שהוסבו לבתי הימורים לא חוקיים, אשר מחפשים לעשוק את המהמרים 

מערכת ice | 
פשיטת יסמ (צילום דוברות המשטרה)
תיעוד חדש מטעם המשטרה מציג תמונות בהן כוחות יס"מ לכיש, ממחוז דרום של המשטרה, פושטים על מקומות שאכלסו בתי הימורים בלתי חוקיים. מקומות אלו, שנדמים רגילים לחלוטין, הוסבו למרחב אליו מגיעים מהמרים, כשחלקם נמצאים בבעיות כלכליות קשות.

פשיטה זו, ואחרות שלא תועדו, מתרחשות לאחר חודשים רבים בהם היחידה עוקבת אחר תופעת ההימורים הבלתי חוקיים באותו האזור. במסגרת הפעילות של כוח משימה ייעודי למאבק בבעיה זו התגלה כי מאחורי מרבית המקומות הללו עומדים בכירים בארגוני פשע וכי הם פועלים בעיקר בדרום.
אנשים שמגיעים למקום בו מתרחשת הפעילות הבלתי חוקית הם לרוב אנשים שאיבדו הון עצום ושנמצאים בחובות ובמקום זה הם יגלו כי מצבם רק הולך להחמיר. חלק מבתי ההימורים האסורים גורמים לשחקנים לשחק שעה שלמה ולא לעזוב לפני כן אם הספיקו לעשות רווח – דבר שמגביר הסיכויים להפסדים עבור השחקנים.
 
במסגרת הפשיטות התגלו שולחנות משחקי קלפים, מכונות מזל ומזומן בסכומים גבוהים שהוחרמו. בעת הפשיטה פעילות בית העסק מופסקת באמצעות צווי סגירה והחשודים נלקחים לחקירה. לחדשות 12 נמסר מהמשטרה כי עדיין נמשכים הליכים פליליים נגד אותם החשודים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה