משפט

העוקץ הגדול נחשף: כך הצעיר הנוכל גנב עשרות ישראלים

כתב אישום הוגש נגד צעיר בן 19 מקריית ביאליק בשם מאיר אסולין, בגין סדרה ארוכה של מעשי נוכלות שביצע בחדשים האחרונים, בעיקר בצפון, בהם עקץ עשרות פלאפון לאנשים, כמו גם רחפן, קונסולות משחקים, טרקטורונים ואופנועים
מערכת ice | 
עוקץ בסלולר (צילום pixabay, unsplash)
כתב אישום הוגש השבוע בבית המשפט השלום בחדרה נגד צעיר בן 19 מקריית ביאליק בשם מאיר אסולין, בגין סדרה ארוכה של מעשי נוכלות שביצע בחדשים האחרונים, בעיקר בצפון. מכתב האישום עולה כי השיטה פעלה כך: הוא נהג להתקשר לאנשים שהציעו למכירה מכשיר טלפון סלולרי מיד שנייה, כביכול כדי לקנות אותו מהם, אבל למעשה עקץ אותם והם לא ראו ממנו שקל.
הוא מואשם במקרים רבים של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות. על פי כתב האישום, אסולין נהג להזדהות בפני קורבנותיו בשמו המלא ולהראות למוכרים תעודת זהות ביומטרית. כדי לעורר אמון וסימפטיה הוא הציג את עצמו במרמה כחייל או כעובד משרד הבטחון. הוא נהג למסור למוכרים המחאות שידע מראש שהבנק לא יכבד, מכיוון שהיה תמיד בחריגה ממסגרת האשראי שלו. כשהמוכרים הפקידו את ההמחאות, היה זה כבר מאוחר מדי. 
כאשר הרוכשים גילו שהצ'קים חזרו והתקשרו אליו, הוא נהג להעמיד פנים ולהבטיח שהכסף יעבור בביט, או בדרך אחרת. בחלק מהמקרים אף ניתק להם בפנים. כשהיו מתקשרים אליו שוב, הוא כבר היה משנהה את מספר הטלפון בו השתמש. במקביל, היה מוכר את הטלפונים לאנשים אחרים ומשלשל לכיסו אלפי שקלים.
אחרי שחווה "הצלחה" החל לעקוץ מוצרים אחרים כגון רחפן, קונסולות משחקים, טרקטורונים ואופנועים. את המוכרים התמימים הוא היה מאתר ברשת באתר "יד 2" ובאתר "פייסבוק מרקטפלייס". הוא לא בחל באיש, גם לא באדם בעל צרכים מיוחדים שהציע שני טלפונים משומשים למכירה, ושאותו עקץ ב-2,000 שקל.
 
הוא נהג להגיע אל קורבנותיו גם למקומות מרוחקים ממקום מגוריו כמו זכרון יעקב, קרית שמונה או פתח תקווה. בפעמים אחרות הוא הזמין אותם להגיע סמוך לביתו - והם הגיעו. הוא עקץ אנשים מפרדס חנה, פרדיס, בסמת טבעון, מעלות, קרית אתא, חיפה, יקנעם ואפילו באר שבע. למוכרים קסם שהוא לא התמקח על המחיר. הוא תמיד היה משלם את הסכום המבוקש. עם הניסיון הוא צבר ביטחון ולא היסס לעקוץ כך גם שוטר שמכר לו טרקטורון, כשהוא בחולצת משטרה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה