משפט

ריקי מרטין מסתבך: החשדות יכניסו אותו ל-50 שנה בכלא?

ריקי מרטין ממשיך להסתבך וכעת הוא מואשם בעל אלימות במשפחה ותקיפה מינית של אחיינו בן ה-21. הזמר מכחיש כל קשר לכך. על פי חוקי פורטו ריקו בגין "האשמות של גילוי אריות", גזר הדין של מרטין עשוי להיות חמישה עשורים בכלא
מערכת ice |  4
ריקי מרטין (צילום אינסטגרם)
ריקי מרטין ממשיך להסתבך וכעת הוא מואשם בעל אלימות במשפחה ותקיפה מינית של אחיינו בן ה-21. הזמר מכחיש כל קשר לכך. לפני שבועיים נחשף כי שופט בפורטו ריקו הוציא צו הרחקה ה"קשור לאלימות במשפחה" נגד אייקון הפופ הלטיני, וכעת נחשף כי זה אחינו, כך חשף אחיו של הזמר, אריק מרטין.
על פי חוקי פורטו ריקו בגין "האשמות של גילוי אריות", גזר הדין של מרטין בן ה-50 עשוי להיות חמישה עשורים בכלא אם הטענות המזעזעות כמובן אכן נכונות. התלונה הוגשה בעילום שם לפי חוק 54, הידוע כחוק למניעת התעללות והתערבות במשפחה. 
אל ווצ'רו, עיתון מפורטו ריקו, דיווח כי בצו מצוין שמרטין והאדם שהגיש את התלונה היוו יחד למשך שבעה חודשים. הקורבן לכאורה טען כי מרטין לא הסתדר עם הפרידה שלהם והסתובב ליד ביתו של העותר לפחות שלוש פעמים.
עורך הדין של מרטין, מרטי זינגר, טען כי "למרבה הצער, האדם שהעלה את הטענה הזאת נאבק עם אתגרים עמוקים בבריאות הנפש. ריקי מרטין, כמובן, מעולם לא היה - ולעולם לא יהיה - מעורב בשום סוג של מערכת יחסים מינית או רומנטית עם אחיינו. הרעיון לא רק לא נכון, הוא מגעיל. כולנו מקווים שהאיש הזה יקבל את העזרה שהוא כל כך זקוק לה. אבל, יותר מכל, אנחנו מצפים שהמקרה הנורא הזה ידחה על הסף ברגע ששופט יזכה לבחון את העובדות".
מוקדם יותר החודש, מרטין ספג תביעה של 3 מיליון דולר ממנהלתו לשעבר, רבקה דרוקר, בגין עמלות שלא שולמו. עורך דינו של מרטין אמר דברים דומים: "ההאשמות נגד ריקי מרטין שהובילו לצו הגנה הן שקריות ומומצאות לחלוטין. אנו בטוחים מאוד שכאשר העובדות האמיתיות יתפרסמו בעניין זה, הלקוח שלנו ריקי מרטין יזוכה".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    לא נעים
    גקלין 11/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני לא מאמינה שריקי מרטין הוא סוטהולדעתי מה שאומרים עליו הוא לא נכון הם רוצים לעשות זאת כדי למשוך ממנו כסף
    סגור
  • 3.
    גילוי עריות
    ראפ 07/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    נא לתקן גילוי עריות ולא אריות כפי שכתבתם. תודה.
    סגור
  • 2.
    גילוי "אריות"? הם בטיול בספארי?
    ב 07/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שוב מחלקת הגהה בשביתה? :(
    סגור
  • 1.
    גילוי אריות יש בספארי, תלמדו עברית!!! (ל"ת)
    שוקי 07/2022/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור