משפט

משה חוגג מסתבך בתביעת ענק של 18 מיליון שקל "הוא ילך לכלא"

תביעת ענק נגד הבעלים של בית"ר ירושלים וחברת סינגולרטים. את התביעה הגישו רואה החשבון של חוגג לשעבר ואחד ממקורביו לאחר שהשקעתם בקרן הון סיכון ירדו לטמיון. אתמול פורסמו הקלטות של היועץ המשפטי של החברה עם התבטאויות קשות נגד חוגג
מערכת ice |  4
משה חוגג (צילום פייסבוק)
תביעת ענק נגד איש העסקים, הבעלים של חברת סינגולרטים, משה חוגג. את התביעה הגישו אחד ממקורביו של חוגג, רועי ברוכיאל ורואה החשבון ערן עוקשי, כמו כן אתמול נחשפו הקלטות של היועץ המשפטי של סינגולרטים לשעבר סטיבן קרוגר שנפטר, שלא רצה להיכנס לתביעה. 
בכתב תביעה שפורסמה אתמול עלתה הטענה כי השניים שהיו ממקורביו של משה חוגג השקיעו בקרן הון סיכון של חברת ההשקעות סינגולרטים, אולם החברה הקימה חברות קש שבאמצעותן גייסה מיליוני דולרים והותירה את המשקיעים עם נזקים כספיים. בכתב התביעה הסבירו השניים: "הנתבעים הקימו חברות רבות שבדיעבד התבררו כחברות קש בהן לא היתה כמעט פעילות, רק כדי שיוכלו לגייס באמצעותן מאות מיליוני דולרים במצגי שווא שיקריים. בסמוך לאחר גיוס הכספים רוקנו הנתבעים את החברות והותירו אותן ללא פעילות מהותית ואת המשקיעים, ובהם התובעים כשידיהם על ראשם עם נזקים כספיים אדירים"
מאוחר יותר, בהתבטאות של היועץ המשפטי של החברה בהקלטות שפירסמה אתמול חדשות 13, קרוגר נשמע בשיחות הפנימיות עם ברוכיאל ועוקשי כשהוא חושש להיכנס איתם לתביעה נגד חוגג ובין היתר טוען כי חוגג אכן רימה את השניים: "בבקשה אל תכניסו את השם שלי בתביעה, שלא יעלה בבקשה, כל מי שמעורב במסמכים מסובך. מרגש שאתם תובעים, תעדכנו אותי אם אתם צריכים מסמכים. אז מה אם חוגג יישלח לכלא? אתם לא צריכים לסבול כי חוגג גנב מכם ומכל השאר, אתם לא צריכים להיות נחמדים כדי שהוא לא יילך לכלא".
בהמשך קרוגר הוסיף את דעתו: "הוא היה צריך לחשוב על זה לפני זה, הוא יילך לכלא, הוא היה צריך לחשוב על זה לפני שהוא גנב מכם. הוא הציע לכם אולי נשים אירופיות בתמורה? כדי שתשמרו על שתיקה? מאיימים לפטר אתכם? תהיו חזקים, כל הכבוד לכם. אבל מאוד מדאיג אותי שאהיה מעורב, אני לא רוצה למסור עדות, לא אצליח למצוא עבודה אחרת, תורידי את השם שלי, כל החיים שלי יסתיימו אם זה יקרה".
אמנם בצד של חוגג משוכנעים כי מדובר בזוג סחטנים, בתגובה שנשלחה לאמצעי התקשורת מסרו כי: "לתביעה שהוגשה קדם הליך שלא ניתן לכנותו, אלא כניסיון סחיטה כלפי חוגג. מדובר בטענות קלושות ותלושות שאין בהן דבר, זולת ניסיון מגונה לנסות ולקבל כספים מחוגג ושותפיו שלא כדין. הפער העצום בין השכר אותו קיבלו נהג פשוט בחברה ומנהל חשבונות לבין סכום התביעה מלמד גם הוא, שעניין לנו בשני סחטנים קטנים".
עוד הוסיפו בקרבת חוגג כי: "לחוגג ראיות רבות המוכיחות את הליך הסחיטה ואלה יוצגו בפני הגורמים המתאימים. מדובר בשני עובדים מתוסכלים שהוצאו לחל"ת במהלך משבר הקורונה, ושלימים התברר שגנבו מסמכים מהחברה, בניסיון לסחוט את חוגג. חוגג כמובן לא שיתף פעולה עם ניסיון נלוז זה, ומכאן התביעה. עצם העובדה שהנתבעים פנו לתקשורת עוד בטרם הומצאה התביעה לחוגג מדברת גם היא בשם עצמה ומלמדת היטב על המניעים הפסולים של מגישיה. חוגג משוכנע שבתום הדיון המשפטי ידו תצא על העליונה ושני העובדים לשעבר יחויבו בתשלום הנזקים הרבים שגרמו בהתנהלותם הפסולה, שלא לומר הפלילית".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    נפלת גם אני י קרבן לעוקץ של חוגג החוגג על כספי
    רות ירושלים 05/2021/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אשמח להיות עדה נגד הנוכל המושחת בבית המשפט....כסף לא אראה, אבל אשמח לראותו יושב בכלא..!
    סגור
  • 3.
    אולי סוף סוף ניפטר ממנו
    קותי 05/2021/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יללה ביתר
    סגור
  • 2.
    יש מישהו?
    חיים 05/2021/27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יש מישהו שחושב שמשה חוגג לא נוכל? אם כן, יש לי אחלה מכונית במצב מעולה למכור לו
    סגור
  • 1.
    חג'ג'
    איבינדר 05/2021/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    משהו נראה מסריח עם הבן אדם הזה
    סגור