משפט

נפתחה חקירה פלילית בעניין בן ארי ו-EGFE

הרשות לניירות ערך עידכנה על פתיחה בחקירה פלילית בעניינו של מיכאל בן ארי וחברת EGFE ישראל על עבירות של חוק הייעוץ, חוק העונשין והלבנת הון. נכון לעכשיו לא הוטלה מגבלה על קשר עם לקוחות החברה
מערכת ice |  2
בית משפט השלום תל אביב-יפו (צילום Magma Images)
לאחר  פניות רבות מצד המשקיעים, הרשות לניירות ערך עידכנה אתמול (רביעי)  על פתיחה בחקירה פלילית בעניינו של מיכאל בן ארי וחברת EGFE ישראל. במסגרת החקירה, בן ארי שוחרר בתנאים מגבילים.
כאמור, בתקופה האחרונה משקיעים פנו לרשות לניירות ערך בנוגע לחברת EGFE ישראל, כתוצאה מכך הרשות לניירות ערך פתחה בחקירה פלילית נגד החברה והעומד בראשה בחשד לביצוע עבירות על חוק השקעות משותפות בנאמנות, חוק הייעוץ,  חוק העונשין וחוק איסור הלבנת הון. במסגרת חקירה זו, שוחרר בן ארי בבית משפט השלום בתל אביב בתנאים מגבילים.
מהרשות לניירות ערך נמסר כי: "הרשות פועלת ללא לאות על מנת להגן על עניינם של ציבור המשקיעים, ועל מנת להביא לחקר האמת באופן מהיר ככל הניתן. מטבע הדברים ובהתאם לדין, הרשות מנועה מלמסור מידע נוסף כלשהו הנוגע לחקירה מתנהלת. הרשות מדגישה כי לא הוטלה על בן ארי ו/או עובדי החברה כל מגבלה המונעת מהם להיות בקשר עם לקוחות החברה, למעט שיח בנושאי החקירה האסור לפי הדין".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אפריקה זה כאן
    כרמל 05/2021/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא להתלהב, זה רק במקרה אותו שם ואי כמובןן שום חשש לחקירה בעניין בן ארי אחרת פרקליטת מיסוי וכלכלה, עבריינית בניה שהעלימה מס, ורימתה בפרוייקט וגנבה את המדינה. את זה לא יחקרו כמובן כי בארגון המאפיה המשפט הישראלי "קוזה נוסטרה" "חבר מביא שומר", איפה שהבוס שלה הוא בעצמו בתפקידו בגלל שהוא שקרן קלטות שמסתתר מאחרי צו פירסום מומצא שסיפק לו שופט עליון שהרים למדינה מאה אלף שקל וברח ושהבוסית שלו היא בעצמה עבריינית בניה, ושפקרליט המדינה הוא מטריד מינית. בארגון המשפטי הזה, לתפארת מדינת ישראל, אל תצפו לחקירה גם אם במקרה זה אותו שם. כי זהו פרצופה של מערכת שלטון החוק בישראל. אפילו באפריקה אין דברים כאלה.
    סגור
  • 1.
    ומה עם ליאת בן ארי??
    ש. 05/2021/06
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כנראה שהיא מידי קרובה לצלחת...
    סגור