משפט
המחוזי לזאפה ולרוכשי הכרטיסים: שבוע להסכים על זהות המגשר
בדיון המכריע של התביעה הייצוגית בין זאפה לרוכשי הכרטיסים, בית המשפט המחוזי החליט למנות בשבוע הקרוב מגשר לסוגיה. עורכי הדין של התביעה: "״זאפה עושה כל שביכולתה על מנת לחמוק ולהימנע מלהחזיר כספים ללקוחות"
בבית המשפט המחוזי בתל אביב התקיים היום (חמישי) דיון בתביעה שהוגשה כנגד זאפה המסרבת להשיב כספים ללקוחות שמחזיקים בכרטיסים להופעות שבוטלו במהלך תקופת הקורונה. בתום הדיון הודיעה השופטת לצדדים כי עליהם להגיע בתוך 7 ימים להסכמה לגבי זהות מגשר שיפעל בתיק במקביל להמשך ההליכים המשפטיים.
כזכור, בתחילת השבוע זאפה הגישה בקשה לדחיית הדיון שנערך היום בטענה שהם רצו להגיע לפשרה עם רוכשי הכרטיסים, דבר שנדחה בעקבות מותו של אחד מבאי הכוח של המועדון. אלא שאז עורך הדין עציוני, מהתובעים, שיגר תגובה מיידית שבה כתב: "ההתנהלות של זאפה בריונית. זאפה מחזיקה עשרות מיליוני שקלים של לקוחותיה שמבקשים לקבל סעד מבית המשפט כדי לקבל את כספם בחזרה. זאפה לקחה בשבי רבבות של ישראלים ולא מאפשרים להם את הזכות הצרכנית הבסיסית לבחור בין שובר לבין כסף מזומן״.
כאמור, היום בדיון הוחלט ששני הצדדים צריכים להגיע להסכמה תוך שבוע לגבי זהות המגשר, השופטת אלמגור הוסיפה בהחלטתה כי במידה והצדדים לא יגיעו להסכמה היא זו שתחליט על זהות המגשר. הדיון שהתקיים היום היה דיון ההוכחות האחרון בתביעה שהוגשה לפני כשנה ולצדדים ניתנו ארבעה חודשים להשלים את הגשת הסיכומים בתביעה.
לטענת התובעים, נציגת זאפה לא הציגה בפני בית המשפט נתונים לגבי היקף הכספים שמחזיקה החברה להופעות שבוטלו ולא התקיימו, כמו גם לגבי כמויות לקוחות שממתינים לקבלת ההחזר. בנוסף לא הציגה מסמכים המעידים על כך שהחברה שילמה מקדמות לאמנים וכי המשיכה לשלם שכירויות.
עו״ד יובל עציוני ואלדד פסי, ממשרד עציוני ופסי ושות׳ המייצגים את הלקוחות אמרו בתום הדיון כי: ״זאפה עושה כל שביכולתה על מנת לחמוק ולהימנע מלהחזיר כספים ללקוחות. כל מטרתה הוא למסמס את ההליך המשפטי ולגרור רגליים״.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה