משפט

האישה הזו הסתבכה בתביעת ענק משותפת מצד פייסבוק וגוצ'י

בעלת חשבון ברשת החברתית השתמשה בפלטפורמה כדי לקדם את עסקיה הזיופים המקוונים שכללו תיקי יד, נעליים, בגדים יוקרתיים ועוד מבית המותג המוביל. כעת, השתיים חברו לתביעה משותפת ויפעלו בכל העוצמה
כפיר אדר | 
עסקים קטנים שהפסיקו את הפעילות בפייסבוק (צילום freepik)
האישה שהסתבכה עם שתי החברות הלא נכונות ועשויה לשלם בענק. פייסבוק וגוצ'י הודיעו הבוקר (שלישי) כי הגישו תביעה משותפת בקליפורניה נגד אישה שהשתמשה לכאורה בפלטפורמות המדיה החברתית כדי למכור זיופים של המותג.
היוזמה, ראשונה מסוגה גם עבור גוצ'י וגם עבור פייסבוק, היא הדוגמה האחרונה של ענקית אינטרנט המאחדת כוחות עם מותג יוקרה כדי להילחם בריבוי הסחורות המזויפות הנמכרות באמצעות הרשתות החברתיות. אמזון הגישה תביעות דומות בשנה האחרונה עם ולנטינו ופרגאמו.
בהצהרה, גוצ'י ופייסבוק טענו כי הנאשמת הבלתי מזוהה השתמשה במספר חשבונות פייסבוק ואינסטגרם כדי לקדם את עסקי הזיופים המקוונים שלה.  המכירות המקוונות של תיקי יד, נעליים ובגדים יוקרתיים גדלו במהלך השנה האחרונה, כאשר מגפת הקורונה אילצה את הקמעונאים לסגור זמנית את חנויותיהם. קבוצות כמו פייסבוק מעוניינות לעשות דחיפה גדולה יותר לשוק היוקרה ול"מסחר החברתי", אך לשם כך הן צריכות להראות שהפלטפורמות שלהן אינן צינור לזיוף ובטוחות עבור מותגים, חלקם נרתעים מלמכור את המוצרים שלהם באמצעות נגני צד שלישי.
"יותר ממיליון מודעות תוכן הוסרו מפייסבוק ואינסטגרם במחצית הראשונה של 2020, בהתבסס על אלפי דיווחים על תוכן מזויף של בעלי מותגים, כולל גוצ'י", נכתב בהודעה. עוד הוסיפה כי בשנת 2020 בלבד הובילו פעולותיו של צוות הקניין הרוחני הביתי של גוצ'י לכך שהושמדו ארבעה מיליון רישומי מוצרים מזויפים, תפיסתם של 4.1 מיליון מוצרים מזויפים, ו- 45,000 אתרים, כולל חשבונות מדיה חברתית, הושבתו .
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה