משפט

מנכ"ל ענקית האופנה לשעבר נעצר: חשוד בעבירות מין מחרידות

המנכ"ל לשעבר של ענקית האופנה אברקרומבי אנד פיץ', מייק ג'פריס, נעצר יחד עם שני מקורבים בחשד לסחר בנשים ובגברים למטרות מין, הדחה לסמים ועוד
מערכת ice | 
תצוגת אופנה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
המנכ"ל לשעבר של ענקית האופנה אברקרומבי אנד פיץ', מייק ג'פריס, נעצר היום (שלישי) בניו יורק שבארצות הברית, יחד עם שני מקורבים שלו, זאת בחשד לעבירות מין חמורות מאוד, בהן חשד לסחר בנשים ובגברים למטרות מין, הדחה לסמים וכדומה.
על פי הדיווח ב-CNN, כתב האישום מכיל יותר מ-12 סעיפים חמורים במיוחד נגד השלושה. בכתב האישום נטען כי בין דצמבר 2008 למרץ 2015, ג'פריס ושני מקורבים נוספים עסקו בתוכנית של סחר במין במסגרתה היו מגייסים גברים ונשים בעלי מודל יופי מיוחד. בנוסף לכך, נטען כי השלושה היו מעורבים גם במסיבות מין וסמים, ודחפו לאותם קרבנות ויאגרה ואלכוהול כדי לבצע אקטים מיניים.
בריאן ביבר, עורך דינו של מייק ג'פריס, מסר כי "נגיב בפירוט להאשמות לאחר סגירת כתב האישום, וכאשר הדבר יהיה מתאים, אך אנו מתכננים לעשות זאת רק בבית המשפט ולא בתקשורת".
כידוע, מייק ג'פריס שימש כמנכ"ל ענקית האופנה אברקרומבי אנד פיץ' משנת 1992 עד 2014, אז הודיע על פרישה מתפקידו בעקבות סערה שהתחוללה בקרב הלקוחות של החברה, אחרי שלא נמכרו חולצות במידות גדולות ברשת, מה שגרם לזעם רב ולחתימה על עצומה, בסיומה החליט להתפטר מתפקידו.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה