משפט

שוטר ישראלי ביצע עבירות מין במתלוננת - תקבל פיצויים מהמדינה?

שוטר ישראלי ביצע עבירות מין במתלוננות, שסבלה מבעיות נפשיות קשות מאוד. תחילה, הוא נשפט למאסר בפועל של שנה, אבל הקרבן לא הסתפקה בזה, והגישה נגדו תביעה אזרחית. כעת, בית המשפט פסק עי עליו לשלם פיצויים בחצי מיליון שקל למתלוננות, בעוד המדינה תשלם שליש מהסכום, למרות מורת רוחה
מערכת ice | 
תקיפה מינית-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
שוטר ישראלי שביצע עבירות מין במתלוננות אחרי שהגיע אליה הביתה, ניצל את מעמדו ואת חולשתה, שכן היא סובלת מהפרעות נפשיות קשות, קיבל את גזר הדין שלו, במסגרתו נגזר עליו עונש מאסר בפועל של שנה. כעת, המתלוננת לא הסתפקה בכך, הגישה נגדו תביעה אזרחית וזכתה בה. השוטר ישלם לקרבן כחצי מיליון שקל פיצויים, ששליש מהם תשלם המדינה.
על פי דיווח הבוקר (שני) ב"ישראל היום", אותה אישה, שסובלת כאמור מבעיות נפשיות קשות מאוד, הגיעה לתחנת המשטרה והגישה תלונה על כך שהיא חושדת שיש בביתה מצלמות והאזנות. בהמשך, התלונה אמנם נסגרה, אך רק אז התחיל כל הסיפור עם השוטר העבריין.
אותו שוטר הכיר את האישה, וידע שהיא סובלת מבעיות נפשיות, ועל כן החליט לנצל את כוחו. הוא הגיע אליה הביתה על אף שהתלונה נסגרה, כשהוא לבוש בבגדים אזרחיים, בטענה שהוא הגיע כדי לבדוק את התלונה שנסגרה - האם יש לה מצלמות נסתרות שהותקנו בביתה בניגוד לידיעתה ולחוק. שם, ביצע אותו שוטר את זממו בה ותקף אותה מינית.
הוא נידון כאמור לעונש מאסר בפועל שנה, על העבירות בהן הודה של ביצוע מעשה מגונה, במרמה ובהפרת אמונים. תחילה, המדינה לא הסכימה לשלם את הפיצויים בטענה שהשוטר אינו היה בתפקיד, אך בית המשפט אילץ אותה לשלם.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה