משפט

העולם התחתון יצא נגד וולט: שליחי וולט הוזהרו מלהכנס לעיר

מלחמת המשלוחים בדרום: ארגוני פשע איימו על "וולט". באחד המקרים הבולטים, פנה עבריין המוכר למשטרת מרחב לכיש אל בכיר ברשות מקומית ודרש למנוע את כניסת החברה לעיר. לדברי הבכיר, העבריין איים כי אם החברה תתחיל לפעול באזור, הם "יעשו בלגן" כדי להפוך את פעילותה ללא משתלמת, לבסוף השליחים חזרו לעבוד כרגיל
מערכת ice |  1
שליח וולט (צילום יח"צ)
בחודשים האחרונים התגלתה תופעה מדאיגה בערי הדרום, כאשר בכירים ברשויות המקומיות חשפו כי קיבלו איומים מעבריינים המנסים למנוע את כניסתה של חברת המשלוחים "וולט" לאזור. העבריינים, שמפעילים קווי משלוחים משלהם, חוששים מפגיעה משמעותית בהכנסותיהם, המוערכות במיליוני שקלים. אלא שמתברר כי הניסיון לא צלח והשליחים חזרו.
על פי הפרסום במאקו, באחד המקרים הבולטים, פנה עבריין המוכר למשטרת מרחב לכיש אל בכיר ברשות מקומית ודרש למנוע את כניסת החברה לעיר. לדברי הבכיר, העבריין איים כי אם החברה תתחיל לפעול באזור, הם "יעשו בלגן" כדי להפוך את פעילותה ללא משתלמת.

משטרת ישראל מודעת היטב לתופעה, וקצין בכיר מסביר כי קווי המשלוחים משמשים את ארגוני הפשע לא רק כמקור הכנסה, אלא גם כאמצעי להלבנת הון ולתחזוק "החיילים" שלהם בשטח. המשטרה כבר הצליחה לפגוע בחלק מהקווים, אך העבריינים ממשיכים לפעול באמצעות אנשי קש.
ההשתלטות של ארגוני הפשע על ענף המשלוחים אינה מוגבלת למזון בלבד - הם השתלטו גם על חלק מחלוקת קווי הגלידות והגז באזור. לפני כשנתיים נעצרו שלושה עבריינים המזוהים עם ארגונו של שלום דומרני, לאחר שכפו על עסקים באזור קריית מלאכי לעבוד אך ורק עם השליחים שלהם.
האיומים מגיעים גם לשטח עצמו: שליח של "וולט" סיפר ל-mako כיצד עבריין מקומי עצר אותו באמצע משלוח והזהיר אותו שלא להמשיך לעבוד עם החברה, באיום כי הם "יגרשו אותם מהעיר ויעשו בלגן".
מחברת וולט נמסר בתגובה לכתבת מאקו: "הרחבנו את השירות לדרום וממש לאחרונה בקריית גת וקריית מלאכי כדי להביא לעשרות אלפי התושבים באזור את חווית הצריכה המעולה שמנגישה מאות מסעדות, סופרים וחנויות במשלוח מיידי, וממנה כבר נהנים לקוחות בכל הארץ".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דמוקרטיה = פשע
    אסף 10/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק שלטון חזק בלי בתי משפט ושופטים שלא עושים שום דבר.
    סגור