משפט

סיפקה אלכוהול וסמים לקטין: מה נגזר על המורה האונסת?

מורה בת 36 מאיידהו ארצות הברית, מואשמת באונס ותקיפה מינית של קטין אותו היא לימדה, לאחר שהתגלו יחד על ידי המשטרה המקומית שתויים ותחת השפעת מריחואנה
מערכת ice | 
תקיפה מינית-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
מורה בתיכון במדינת איידהו, ארה"ב, נידונה לשנתיים עד 20 שנות מאסר לאחר שהורשעה בתקיפה מינית ואונס של נער בן 16. המורה, ג'סיקה לוסון, בת 36, הודתה במסגרת הסדר טיעון כי שתתה אלכוהול ועישנה מריחואנה עם הקורבן לפני שקיימה עימו יחסי מין.
הפרשה נחשפה בנובמבר 2023, כשמשטרת התנועה בעיר סיינט אנתוני עצרה את מכוניתה של לוסון לאחר שנסעה ללא אורות אחוריים. בבדיקה שנערכה בזירה התברר שלוסון הייתה תחת השפעת אלכוהול, והנער, שהיה הנהג, הודה כי עישן מריחואנה לפני שהחל לנהוג. זמן קצר לאחר האירוע, הנער סיפר להוריו המאמצים על יחסי המין שקיים עם המורה, ובעבות כך לוסון נעצרה.
 
לוסון הודתה בתחילה כי שתתה אלכוהול ועישנה סמים עם הנער, אך הכחישה שקיימה עימו יחסי מין. עם זאת, היא הואשמה באונס, תקיפה מינית ואספקת אלכוהול לקטין. במסגרת הסדר טיעון, נמחק סעיף אספקת האלכוהול מכתב האישום.
בנוסף לעונש המאסר, לוסון תיכנס למרשם הלאומי לעברייני מין בארה"ב ותיאלץ לעבור טיפול נפשי. כמו כן, נאסר עליה ליצור קשר עם הקורבן לאורך כל תקופת מאסרה.
הוריו המאמצים של הנער הביעו תסכול רב מגזר הדין וטענו כי אם היה מדובר בגבר שתוקף נערה, העונש היה חמור יותר. "הבן שלנו לא מבין עדיין את הנזק שנגרם לו" אמר אביו לאתר חדשות מקומי, "ייקח לו זמן רב להתאושש מהחוויה הקשה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה