משפט

באר שבע: הגנב לא שם לב למצלמות האבטחה שתיעדו את כל המעשה

תושב באר שבע נעצר "על חם" לאחר שפרץ לגרנד קניון וגנב רכוש בשווי עשרות אלפי שקלים. כל המעשים תועדו במצלמות, והשוטרים הצליחו למנוע גניבה נוספת 
מערכת ice | 
פריצה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
שוטרי תחנת באר שבע עצרו תושב של העיר על "חם" לאחר שפרץ לגרנד קניון בעיר וגנב רכוש בשווי עשרות אלפי שקלים. החשוד, שפרץ לשישה דוכנים ועסק נוסף בקניון, גנב תכשיטים, מכשירים סלולריים, משקפיים ואביזרים שונים. כל המעשה תועד במצלמות האבטחה של הקניון, דבר שסייע למעצר המהיר של החשוד.
לפי פרסום של Ynet, הגניבה התרחשה בשעות הלילה המאוחרות, כשהחשוד חדר לקניון בשיטה מתוחכמת ופרץ לשישה דוכנים ולעסק נוסף. בתוך הקניון נמצאו תכשיטים יקרים, מכשירים סלולריים, משקפיים יוקרתיים ועוד פריטים נלווים בשווי כולל של עשרות אלפי שקלים.
הפעולה המהירה של השוטרים הובילה למעצרו של החשוד, ומנעו את הגניבה של רכוש נוסף שהיה מצוי בתהליך הוצאתו מהקניון. רכוש רב נתפס והושב לבעלי העסקים, מה שגרם להקלה משמעותית עבורם.
ביום שלישי האחרון הוגש לבית המשפט השלום בבאר שבע כתב אישום נגד החשוד, יחד עם בקשה להמשך מעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים. כתב האישום מייחס לו עבירות גניבה ופריצה, והבקשה למעצר עד תום ההליכים נובעת מהחשש שיחזור על העבירות או יפגע בחקירה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה