משפט

רעידת אדמה בישראל: פעילה פוליטית נכנסת לכלא בגלל גרפיטי

45 ימים במאסר וקנס בסך 2,000 שקל נגזרו על שפי פז בבית המשפט השלום בתל אביב, זאת לאחר שריססה יחד עם שני פעילים כתובת גרפיטי נגד האו"ם במשרד האיחוד האירופי | כל הפרטים

מערכת ice |  4
משפט (צילום shutterstock)
שפי פז, ממובילות המאבק נגד אוכלוסיית המסתננים והמהגרים הבלתי חוקיים בשכונות דרום תל אביב, תרצה 45 ימים במאסר, זאת לאחר שריססה כתובת גרפיטי נגד האו"ם במשרד האיחוד האירופי. העונש החמור שהוטל על הפעילה החברתית לא מסתיים בכך. על פי הדיווחים, בית המשפט השלום בתל אביב החליט להטיל על שפי פז קנס בסך 2,000 שקל. 
דינה של פז נקבע אמש (ראשון) בבית המשפט השלום בתל אביב, שם השופטת מירי הרט הטילה 30 ימי עבודות שירות על הפעיל איליה גרנטובסקי. בנוסף לכך, החליטה השופטת כי מאסר על תנאי יוטל על דורון אברהמי, אשר על פי הדיווחים היה שותף למחאות ולפעולות. 
על פי הדיווח בערוץ 7, בתום הדיונים בבית המשפט, ציינה שפי פז כי היא תערער על גזר הדין והוסיפה: "אם אצטרך, אלך לכלא בראש מורם בידיעה שמאות אלפי אנשים עומדים לצידי". 
כידוע, זו לא הפעם הראשונה שהפעילה החברתית מסתבכת עם בית המשפט. כזכור, ביוני 2023, דווח כי שפי פז הואשמה יחד עם שני פעילים נוספים בכך שפיזרו נעצים בגינה ציבורית, זאת בכדי לפגוע בילדים.
עוד דווח, כי פז וחבריה ריססו כתובות גריפיטי במקום ציבורי, פעולה המנוגדת לחוק. על פי הדיווח, התביעה המשטרתית האשימה את פז וחבריה ב-14 סעיפים חמורים. לאחר הליך גישור בין הצדדים, כתב האישום צומצם ונותרו בו 6 סעיפים בלבד. 
מתוך שורת העבירות בהן הואשמו פז ויתר הפעילים, נמחקו בהסכמה כל העבירות החמורות, כגון שיבוש הליכים, הפרת הוראה חוקית, קשירת קשר לעשות עוון (תקיפה), השחתת פני מקרקעין והיזק לרכוש במזיד. כל האישומים הקשורים לתכנון לפזר לכאורה נעצים בגינות הוסרו לחלוטין מכתב האישום.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    פוליטיקאים בגלימות חכמים על ימניים. הגמוניה על זמן שאול (ל"ת)
    מיכאל 09/2024/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    מושחתי המשפט נלחמים ביהודים (ל"ת)
    הרועצת המשפטית 09/2024/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    מישהו
    דידי ימין 09/2024/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מעניין איך האוד ברק לא בכלא הוא עשה נזק הכי גדול למדינה
    סגור
  • 1.
    בסדר גמור היתי רק רוצה לראות אכיפה שוויונית (ל"ת)
    דן 09/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור