בעולם

נציב החוץ והבטחון באיחוד האירופי: "להטיל סנקציות על סמוטריץ' ובן גביר"

נציב החוץ ובטחון באיחוד האירופי קרא להביא לסדר היום את אופציית הסנקציות כנגד השרים בן גביר וסמוטריץ', וקרא לממשלת ישראל להרחיק עצמה מ'ההסתות' של סמוטריץ' ובן גביר ולעסוק "בתום לב" במו''מ לעסקה
דורון בלוך |  1
איתמר בן גביר, בצלאל סמוטריץ' (צילום פלאש 90)
הנציב הגבוה של האיחוד האירופי לענייני חוץ ומדיניות ביטחון, ג'וזף בורל פונטלס, קרא אמש (ראשון), בחשבון ה-X הפופולרי שלו, המונה קרוב לחצי מליון עוקבים, להטלת בנקציות על ידי האו''ם כנגד השר בצלאל סמוטריץ' והשר איתמר בן גביר.
בדבריו, כתב פונטלס כנגד השר בן גביר: "בזמן שהעולם דוחף להפסקת אש ברצועת עזה, השר בן גביר קורא לצמצם את הדלק והסיוע לאזרחים". ועל השר סמוטריץ' כתב "הצהרות מרושעות כמו של סמוטריץ', זו הסתה לפשעי מלחמה. ועל כך קרא כנגדם "סנקציות חייבות להיות על סדר היום שלנו באיחוד האירופי".
בנוסף, קרא לממשלת ישראל "להרחיק את עצמה באופן חד משמעי מההסתות הללו לביצוע פשעי מלחמה" וכן בסוף דבריו קרא לממשלה "לעסוק בתום לב במשא ומתן של ארה''ב, קטאר ומצרים להפסקת אש מיידית".
בפרסום קודם שלו, התבטא הנציב פונטלס פעם נוספת כנגד השר סמוטריץ' שהתנגד לעסקה ולהפסקת אש ברצועת עזה: "אנו מצטערים ומגנים את התנגדות השר סמוטריץ' - נגד האינטרס של העם הישראלי - לעסקה. הפסקת אש היא הדרך היחידה לעצור את הרג אזרחים ולהבטיח את שחרורם של בני הערובה".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ואנחנו קוראים לפקידון עם הטייטל הארוךוחסר המשמעות
    פטריוטית 08/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרחק את עצמך מישראל ואל תדחף את האף האנטישמי שלך למקומות שהוא איננו שייך. קרב יומך ויומו של הארגון הרקוב שחי על חשבוננו כמו טפיל שמן ודוחה. כדאי שתשתוק כי נבוא חשבון עם כולכם בע"ה.
    סגור