בארץ

בן גביר בעוד מתקפה על היועמ''שית: חושבת שהיא ראש הממשלה

לאחר שהיועצת המשפטית לממשלה שיגרה מכתב לשר איתמר בן גביר בו הודיעה לו כי עליו לא לקיים לקיים שימוע למפכ''ל המשטרה, בן גביר התבטא כנגד היועמ''שית בשורת אמירות: ''התבלבלה''
דורון בלוך |  1
איתמר בן גביר, גלי בהרב מיארה (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, אבשלום ששוני)
לאחר ששיגרה היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה מכתב לשר לביטחון פנים איתמר בן גביר ובו הודיעה לו כי רצונו לזמן את מפכ''ל המשטרה לשימוע אינו חוקי ועל כן אינן לקיימו, ואף ציינה שעולה מתוך פעולה זו חשש כבד שהדבר נעשה מתוך מטרה של השר להעברת מסר לשרשרת הפיקוד במשטרה של ''למען יראו וייראו''.
בתגובה לדבריה, פרסם השר בן גביר הלילה (רביעי) בחשבון הטוויטר שלו שורת התבטאויות. ''היועמ"שית התבלבלה, וחושבת כי היא רה"מ האמיתי של מדינת ישראל'' כותב השר.

קרדיט: צילום מסך מתוך הטוויטר של איתמר בן גביר
בהמשך דבריו מתייחס השר בן גביר גם לוועדת מירון, ומקשר את הדברים, בכך שאומר כי דבריה של היועמ''שית שאין להביא את המפכ''ל לשימוע משום ש''אין תשתית ראייתית'' לדבריה, ועל כך טוען השר כי זאת למרות טענות על חוסר תפקוד רציני של המפכ''ל, כעת מנסה היועמ''שית שאין אפשרות להביא למליאת הממשלה את מסקנות ועדת מירון.
בסיום סובר השר בן גביר כי ''מדובר ביועמש"ית שלצערנו במקום לבצע את תפקידה ולהיות יועצת, החליטה לנהל את ממשלת ישראל.''

כזכור, הדברים באים בהמשך לדבריו של השר בן גביר כי יבטל את השימוע, אך יביא הצעת החלטה לממשלה, לקבוע מועד לסיום כהונתו של המפכ''ל, משום דו''ח אסון מירון, בו מייחסים למפכ''ל שורת כשלים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    היא לא חושבת,היא יודעת שהיא ראש הממשלה, "דמוקרטיה". (ל"ת)
    רם מ.ז 05/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור