משפט

טלטלה ברכבת ישראל: עובדים זייפו מסמכים והלבינו הון?

אחרי שנודע כי מספר עובדים ברכבת ישראל חשודים בכך שזייפו מסמכים ומשכו כספי פנסיה מוקדמים בניגוד לחוק, הנהלת הרכבת החליטה להגיש תלונה במשטרה נגד העובדים אחרי שפתחה בבדיקה עצמית
מערכת ice | 
רכבת ישראל (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, shutterstock)
לפני כחודש נודע על דרמה לא קטנה שמתרחשת כבר מזה מספר חודשים ברכבת ישראל, זאת לאחר שבהנהלת הרכבת החלו בבדיקה פנימית סביב חשד לזיוף מסמכים ומשיכת כספי פנסיה מוקדמים בניגוד לחוק על ידי מספר מעובדי החברה.
על פי הפרסום של ידיעות אחרונות ו-YNET, החשד שעלה נגד אותם עובדים הוא שהם כאמור זייפו מסמכים שנוגעים לסיום העסקתם, זאת כדי לפדות את כספי הפנסיה שמגיעים להם בגיל הפרישה, זאת בניגוד לחוק, שכן אותם עובדים עדיין מועסקים על ידי רכבת ישראל ואינם פרשו מעבודתם ויצאו לפנסיה באמת.
היום (שלישי) פורסם ב-YNET על התפתחות דרמטית בפרשייה, אחרי שברכבת ישראל סיימו למעשה את הבדיקה הפנימית שערכו בנוגע לחשדות שעלו נגד אותם העובדים, ונודע כי היא הגישה נגדם תלונה במשטרה. 
למעשה, התלונה שהוגשה מתייחסת למספר עבירות, בהן: עבירות זיוף, שימוש במסמך מזויף, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, הלבנת הון, מרמה והפרת אמונים וקשירת קשר לביצוע פשע.
מרכבת ישראל מסרו ל-YNET כי "עם גילוי פרטי האירוע פתחה רכבת ישראל בבדיקה מקיפה, בעקבותיה נפתחו הליכים משמעתיים חמורים כנגד העובדים. עם התקדמותם של הליכים אלה, החליטה הרכבת להגיש גם תלונה במשטרה בנושא". במשטרה סירבו למסור פרטים בנושא.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה