משפט

התפתחות בפרשת מת'יו פרי: האם יוגש כתב אישום כנגד הרופאים?

האם "מלכת הקטמין של לוס אנג'לס" אחראית למותו של כוכב חברים? מקור מסר לחדשות ABC כי חמישה אנשים נעצרו בחשד שסיפקו לשחקן סמים, שניים מתוכם עסקו בתחום הבריאות. וגם: מי זה C.M? 
מערכת ice | 
מת'יו פרי (צילום shutterstock)
מקור הודיע היום (חמישי) לרשת ABC כי כתב אישום הוגש כנגד חמישה אנשים בקשר למותו של מת'יו פרי. פרי התפרסם לאחר שגילם את דמותו של צ'נדלר בסדרה האהובה "חברים". הוא נפטר ב-2023 לאחר שנטל קטמין. גופים שונים החלו לחקור את מותו, ביניהם הרשות למלחמה בסמים. כעת, המקור מוסר כי חמישה אנשים נעצרו ועומדים בפני הגשת כתב אישום פדרלי. 
שניים מתוך העצורים, על-פי המקור, הם רופאים. פרי קיבל עירוי של קטמין מרופאיו על מנת לטפל בחרדה ודיכאון, אך לפי דוח הנתיחה עירוי זה הוא אינו הסיבה למותו. המקור אומר כי שני הרופאים נגדם יוגש כתב האישום סיפקו לפרי קטמין, אך לאחר שנעשה הסם יקר מידי עבר פרי לקנות סמים משלושת האנשים האחרים המוזכרים בכתב האישום. אחת מהן מכונה "מלכת הקטמין של לוס אנג'לס", זאת על-פי המקור. 
דוח הנתיחה שלאחר המוות שנעשה על גופתו של פרי חושף כי הסיבה למותו היא תביעה, לאחר שלקח כמות גדולה של הסם והתעלף באמבטיה. שיטת צריכת הסם, על-פי דוח הנתיחה היא לא ידועה. על-פי המקור, החמישה מואשמים במותו של אדם נוסף שמוזכר כעת רק בראשי התיבות C.M ועוד לא ברור במי מדובר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה