משפט

הקרב בין רונן צור לאבישי גרינצייג ממשיך: חוזרים אל בית המשפט?

במהלך השבת פרסם יועץ התקשורת פוסט בחשבון ה-X שלו שבו איים לחשוף התכתבויות עם הכתב של כאן 11. בעבר, הוכרע כי העיתונאי יתנצל על פרסום בנושא הקשר העסקי בינו לבין ערוץ 14. "ייענה בתביעה שתגיע עוד השבוע" הבטיח, "שקר מופרך"
מערכת ice | 
אבישי גרינצייג, רונן צור (צילום מתוך עמוד הפייסבוק של אבישי גרינצייג, רמי זרנגר)
הוויכוח בין רונן צור לכתב כאן 11, אבישי גרינצייג ממשיך. למרות ההכרעה בתביעה שהגיש רונן צור, על-פיה גרינצייג נדרש להתנצל אך לוותר על תשלום הפיצויים, צור פרסם פוסט זועם נגד גרינצייג בחשבון ה-X שלו (לשעבר טוויטר), אתמול (שבת). בפוסט כינה את הכתב "קריקטורה" וטען כי הוא הפעיל עליו, באמצעות גורמים חיצוניים, לחץ על מנת שימשוך את התביעה שהגיש נגדו. 
התביעה נסובה סביב פרסום של גרינצייג, שצור טען שהוא שקרי, על קשריו של צור עם ערוץ 14, למרות ההתנגדות הפומבית של צור לערוץ. בפוסט שפרסם ביום שבת כתב צור: "שורה תחתונה הוא התעקש ללכת לביהמ"ש, וכעבור גישור קצר בהובלת עו"ד אורן גרוס המבריק, התקפלה הקריקטורה וחזרה בה בחתימתה האישית". 
עוד כתב כי גרינצייג פנה אליו לאחר אירועי ה-7 באוקטובר בבקשה למשוך את התביעה. לדבריו, צור אמר כי ימשוך אותה במידה וגרינצייג יחזור בו, כאשר הכתב סירב גם צור השיב בשלילה. לדבריו, לאחרונה פנה שוב גרינצייג לצור בבקשה שיתייחס לקשר העסקי שלו עם ערוץ 20 ובאותו זמן הגיש ערוץ 14 בקשה לעיון בתיק המשפטי בין השניים. 
לדבריו, שתי פעולות אלו מסמנות "סוג של שיטה: הפעלת פרוקסי אפל ואיומים אשר גרמו לי להרגיש נסחט כפי שקרה לאחרים ובניהם נבחרי ציבור". בתגובה לפרסום מיהרו רבים לציין כי צור פרסם את הדברים עם כניסת השבת, כך שלגרינצייג (השומר שבת) לא תהיה אפשרות להגיב במשך זמן ממושך. 
 
היום, הגיב בכל זאת גרינצייג בפוסט שפרסם בחשבון ה-X שלו ובו כתב כי הוא מתכנן להגיש תביעה נגדית נגד רונן צור. "השקר המגוחך והמורפך של רונן צור שפרסם אודתיי (באורח פלא עם כניסת השבת) ייענה בתביעה שתגיע עוד השבוע. שבוע טוב ובשורות טובות לכולם". 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה