משפט

בקשה לתביעה ייצוגית נגד האפליקציה האהובה: "לא עומדים בהתחייבות"

על-פי המסמכים שהוגשו לבית המשפט, המשתמשים ביישומון שעוקב אחרי תוצאות משחקי ספורט נתקלו בפרסומות, למרות ששילמו על מסלול פרימיום האמור לנטרל אותן. לסקורס 365 מאות מיליוני הורדות ברחבי העולם. באפריל האחרון ביצעה החברה הישראלית אקזיט ונמכרה לחברת Entain האירופאית
מערכת ice | 
כדורגל (צילום shutterstock, freepik)
לקראת גמר היורו, אוהדי הספורט זועמים ויוצאים נגד האפליקציה האהובה. היום (ראשון) פורסם כי הוגשה בקשה לבית המשפט לתביעה ייצוגית כנגד חברת 365 סקורס המפעילה את האפליקציה באותו השם (365Scores). האפליקציה הפופולארית מציגה תוצאות משחקי ספורט בזמן אמת. בכתב התביעה שהוגש נכתב כי גם במסלול "ללא פרסומות" מציגה האפליקציה פרסומות למשתמשים, למרות תשלום הסכום המבוקש לחברה. 
על פי פרסום ynet התביעה הוגשה בשם משתמש ששילם עבור מסלול פרימיום באפקליקציה, ללא פרסומות, אך נתקל בכל זאת בפרסומות קופצות בזמן השימוש באפליקציה. התשלום עבור מסלול זה הוא כ-12 שקלים. לדבריו, לא מדובר בתקלה נקודתית אלא במקרה שחזר על עצמו במספר הזדמנויות וימים שונים. לאפליקציה מעל 100 מיליון הורדות על ידי משתמשים רבים ברחבי העולם. באפריל השנה דווח כי החברה נמכרה לחברת Entain האירופאית תמורת 200 מיליון דולר.
מהחברה נמסר בתגובה לדיווח ב-ynet: "לא הגיע אלינו כל כתב תביעה בינתיים. אם וכאשר נקבל משהו כזה נבדוק ונגיב בהתאם. אנחנו עושים ונמשיך לעשות מאמץ לספק חווית משתמש איכותית ולעמוד בהתחייבויות שלנו לקהל אוהדי הספורט הנאמן שמלווה אותנו כבר שנים ארוכות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה