השוק

אפליקציית הספורט הישראלית באקזיט מטורף

חברת 365Scores הישראלית, המפתחת את הפלטפורמה הפופולרית בעולם לתוצאות ונתוני ספורט בזמן אמת, נמכרה ב-200 מיליון דולר לקבוצת Entain האירופית
מערכת ice | 
עובדי 365 סקורס (צילום עומר הכהן)
חברת 365Scores הישראלית, המפתחת את הפלטפורמה הפופולרית בעולם לתוצאות ונתוני ספורט בזמן אמת, נמכרה ב-200 מיליון דולר לקבוצת Entain האירופית. מדובר על אקזיט מפתיע במיוחד בהתחשב בעובדה שהחברה די וותיקה וכמעט ולא קיימה סבבי גיוס הון בעבר. החברה מעסיקה כיום מעל למאה עובדים ועובדות בישראל וכ-80 ברחבי העולם. 

365scores הישראלית הוקמה ב-2010 על ידי עמי סירקיס, המכהן כמנכ"ל, רועי אהרוני, המכהן כסמנכ"ל טכנולוגיות, יבגני ברנר, סמנכ"ל השיווק, ורועי חיומי, סמנכ"ל המחקר והפיתוח.
הפלטפורמה של החברה, שפותחה בישראל ופועלת גלובלית ביותר מ-30 שפות שונות, מאפשרת למשתמש ליצור בעצמו את ערוץ הספורט שלו. במסגרת זו, הפלטפורמה של החברה מאפשרת לאוהדים לקבל עדכונים בזמן אמת אודות המשחקים וענפי הספורט המעניינים אותם. החברה מציעה את שירותיה באמצעות אתר האינטרנט שלה, תוסף לדפדפן כרום וכמובן, אפליקציה סלולרית למשתמשי iOS ואנדרואיד.
קבוצת Entain נסחרת בבורסת לונדון בשווי 7.4 מיליארד דולר. הקבוצה, שהייתה מוכרת בעבר בשם GVC, היא תוצר של מיזוג בין כמה מותגים גדולים של הימורים בדגש על עולם הספורט כגון LADBROKES ,BWIN ומותג betMGM בשיתוף רשת בתי הקזינו MGM בארה"ב. הקבוצה מעסיקה 25 אלף עובדים ב-20 אתרים שונים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה