משפט

רימון הושלך לעבר בית באשקלון והתפוצץ, המשטרה פתחה בחקירה

המשטרה פתחה בחקירה הלילה לאחר שרימון רסס שהושלך לעבר בית באשקלון התפוצץ וגרם לנזק במקום. טרם בוצעו מעצרים והמשטרה פועלת לאיתור החשוד במעשה
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום פלאש 90/ Garrett Millsl)
הפשיעה בדרום לא עוצרת: משטרת ישראל פתחה הלילה (רביעי) בחקירה, בעקבות פיצוץ רימון רסס שהושלך לעבר בית בשכונת ברנע בעיר אשקלון. לדברי המשטרה, טרם בוצעו מעצרים לאחר האירוע.
כתוצאה מהפיצוץ נגרם נזק במקום אך לא דווח על נפגעים. לאחר הפיצוץ, חבלנים וחוקרי המז"פ של המשטרה הגיעו לזירה ואספו ממנה ראיות וממצאים, במטרה להתחקות אחר זהות החשוד במעשה.
כמות האירועים הפליליים המתרחשים בדרום הארץ גדולה ועל אף שנעשים ניסיונות רבים בשנים האחרונות לנסות ולמגר אותה ככל האפשר, נראה כי שנים של הזנחת הפשיעה הגואה עשו את שלהן, והביא את המשימה למיגור הפשיעה באזור לקשה הרבה יותר, שתיקח זמן רב ותדרוש משאבים רבים.
רק לאחרונה פרסמה המשטרה אודות מבצע "שכנות טובה" שקיימה כנגד הפשיעה בחברה הבדואית בדרום, במסגרתו בוצעו מספר מעצרים, אותרו פרטי אמל"ח וחולט רכוש מחשודים.
לא רק ביישובים הבדואים הפשיעה עולה. לא פעם אנו עדים לאירועי רצח המתרחשים לאור יום גם ביישובים וערים במרכז הארץ. רק לאחרונה דווח על חשד לחיסול של דמות מוכרת בעולם הפשע, שהתרחש בנתניה, לאחר שאותרה בתוך רכב גופה של גבר כבן 30.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה