משפט

רביב דרוקר ישלם 500,000 שקל פיצוי? זו התביעה שמחכה לו

דודו סאסי דורש חצי מיליון שקל מרביב דרוקר בגין "דברי דיבה חמורים": "אין סליחה ומחילה על הצער שהוא (דרוקר) גרם לתושבי בארי, על השקר הגס והניצול המחפיר של כאבם. דרוקר שיקר ודרוקר ישלם"
מערכת ice |  12
רביב דרוקר (צילום freepik, shutterstock, ויקיפדיה- Ran Yehezkel)
לאחר שמירי רגב התראיינה לתוכנית "הפטריוטים" בערוץ 14 ושם ענתה בהרחבה לטענות בתחקיר של רביב דרוקר ברשת 13 בתכנית 'המקור' ואף איימה בתביעה שמתקרבת, גם דודו סאסי, דובר שרת התחבורה מירי רגב, הגיש היום (יום שלישי) התרעה לפני תביעה על סך חצי מיליון שקל נגד העיתונאי, בגין פרסום כביכול מכתב ייעוץ שכתב סאסי לרגב כיצד לנהוג עם תושבי בארי לאחר הטבח שאירע בעיר בתחילת אוקטובר.
פרקליטו של סאסי טוען כי מדובר "בדברי דיבה חמורים ביותר" שפגעו בסאסי "באופן בלתי הפיך ועדיין גורמים לנזקים כבדים לשמו", ע"פ הפרסום בוואלה. בהתרעה לתביעה נכתב: "אין סליחה ומחילה על הצער שהוא (דרוקר) גרם לתושבי בארי, על השקר הגס והניצול המחפיר של כאבם. דרוקר שיקר ודרוקר ישלם".
 
מהצד השני, דרוקר טרם הגיב רשמית על דרישת הפיצויים. ציבור רחב בישראל עוקב אחר הפרשה ומצפה לתגובה של דרוקר ולהתפתחויות בתביעה המשפטית המרחפת, כאשר שורה של אנשי המשרד מתכננים תביעה נגדו.
כזכור, דרוקר כתב בחשבון הטוויטר שלו: "מחר אפריך את כל השקרים המתועבים של מירי רגב, אבל בינתיים:  1. בעריכה של הקטע שהם הראו, הם השמיטו משפט חשוב. אחרי העונש שמציע עופר מלכה להטיל על בארי אני אומר "6 ימים לאחר מכן היועצים עדיין לא נרגעים מההחלטה של בארי" ואז אנחנו מצטטים את דברי היועצים על כך שהקיבוצניקים 'צבועים' ושהם 'שמאל קיצוני' וכו'".

עוד כתב: "2. עידן גרינבאום אכן נפגש עם מנכ"ל משרד התחבורה שנה ומשהו אחרי שביקש לראשונה והוא אף סיפר לנו למצלמה ואנחנו הורדנו את זה. אתם יודעים למה? כי הוא מסביר שגם את הפגישה הוא קיבל רק בזכות העובדה שפנה דרך חברי מרכז ליכוד. יש גם התכתבות מפורשת שמוכיחה את זה. נפרסם הכול. גם פגישות אחרות שהיא ציינה עם לא ליכודניקים קרו לא פעם כי ליכודניקים ביקשו וזה כתוב במפורש".
דרוקר המשיך: "3. במכתב של עו"ד חדד אלינו נאמר שרגב לא מכירה שום מסמך 'רמזור' ושאולי יונתן המציא את זה. אחרי שהראינו את כתב ידה על אחד המסמכים האלה, היא שינתה היום גרסה וניסתה לחפש רשויות 'לבנות' שפגשה לעומת 'ירוקות' שלא פגשה. זה היה לה לא קל, אפילו בסביבה הכי ידידותית בעולם, שנתנה לה למשל להתעלם מהעובדה שהיא כותבת על המסמך לא להיפגש עם ראש עירית בית שמש או ראש עירית קריית שמונה. ערים ליכודיות במובהק. במצוקתה היא אפילו ציינה פגישה שקרתה אחרי תחילת המלחמה, כשברור לכול שאז הכול השתנה ומראש אמרנו שיונתן עזב בתחילת המלחמה".
הוא גם הסביר: "כנ"ל היא עשתה בקשר ללו"ז כשהיא מציינת לו"ז ממרץ 24, אחרי תחילת המלחמה ולא מתייחסת למסמך המקורי שהראינו בו היא כותבת איך לבנות את הלו"ז שלה והלו"זים של 2023 עד המלחמה, שמוכיחים כמה באמת עסקה בתחום המקצועי. משום מה מגל לא שואל אותה על ההנחיות שלה ברשויות ירוקות שמנוגדות לא פעם להמלצות דרגי המקצוע ועל כך שתמיד כותבת שזה בהתאם להמלצתם גם כשזה בסתירה להמלצתם".
לסיום טען: "4. משום מה היא גם לא נשאלה על כל ההתערבויות הבוטות שלה בתוך משרד התחבורה והחברות שתחתיו לטובת פעילי ליכוד, ח"כים ושרים. בטח מצוקת זמן. 5. אני יכול להמשיך עוד, אבל רק אציין שאת הקטע המכוער במיוחד היא שמרה ליונתן, שהיא כביכול אוהבת אותו, תומכת בו ושאר שקרים. פה זה הכי מגעיל ודוחה, בתור מי שיודע את האמת, אבל על זה יונתן ישיב בעצמו, כשיבחר לעשות כן. רק אגיד בתמצית ששום ניצול לא היה פה ורגב יודעת את זה מצוין".
תגובות לכתבה(12):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 11.
    כובע
    בוריס 06/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכובע בוער בראש הגנב
    סגור
  • 10.
    כותרות צהובות
    נוני 06/2024/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    דרוקר הפך להיות עיתונאי צהוב משקר בשביל להאדיר את עצמו כי הוא נימצא בשפל המדרגה שימשיך כך ואולי לא נישמע אותו יותר ״בעזרת השם״
    סגור
  • 9.
    בהצלחה לשני הצדדים
    א.א.ניומן 06/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    קרב מלוכלך בין שני צדדים מגעילים במיוחד. בטח ייגמר בהסדר טיעון בעוד 3 שנים
    סגור
  • 8.
    אם יפתח גיוס כספים להגנת דרוקר-אני תורמת. (ל"ת)
    תמר 06/2024/05
    הגב לתגובה זו
    2 7
    סגור
  • הנבלה בונה על חלאות כמוך שמחפשות נבלות לאכול. (ל"ת)
    דוד 06/2024/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • טען עוד
  • 7.
    כל הכבוד דרוקר
    נתן ביביהו 06/2024/05
    הגב לתגובה זו
    3 6
    מי יתן וירבו כמוך במדינת הימין-על-מלא המושחתת והמתפוררת. בזכותך יש תקווה. יישר כוח ! מקומם של רגב ועוזריה בכלא.
    סגור
  • 6.
    אם יתגלה שדרוקר שיקר
    התותח 06/2024/04
    הגב לתגובה זו
    4 1
    שישלם אסור לשקר בנושאים כאלה רגישים ואם לא שיקר יש לתבוע את כל מי שמנסה לטאטא מתחת לשטיח את כל מה שדרוקר כתב.
    סגור
  • 5.
    חחחחחחחחחחחחחחחחחח (ל"ת)
    אזרחית מודאגת 06/2024/04
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 4.
    המלך ג׳ורג׳ 30 ירושלים
    לוינזון 06/2024/04
    הגב לתגובה זו
    3 2
    היגיע זמן שישלם על שקרים והסתה אין סופית שלו. מפלג את העם
    סגור
  • 3.
    איפה האזרחים מבארי
    בר דעת 06/2024/04
    הגב לתגובה זו
    4 1
    למה הם לא מגנים את דרוקר??
    סגור
  • 2.
    בארי
    Moses 06/2024/04
    הגב לתגובה זו
    8 1
    כל הכבוד ככה הוא ילמד
    סגור
  • 1.
    חחח
    לילי 06/2024/04
    הגב לתגובה זו
    3 2
    מרים ודוברה שבו בשקט מושחתים !!!!!!!!
    סגור