טלוויזיה

הפטריוטים נפרדת מאולפן ערוץ 14: זה מה שיקרה ב-6.4

בטוויטר שלו, ינון מגל כתב: "לרגל יום ירושלים הפטריוטים עולים לירושלים". התכנית תשודר ביום ירושלים מבית העם עם קהל חי
מערכת ice | 
הפטריוטים (צילום מסך ערוץ 14)

אם אתם צופים אדוקים של 'הפטריוטים', תכנית הדגל של ערוץ 14. הפתעה מצפה לכם. ביום ירושלים, יום שלישי הקרוב, ה-4.6, תכנית הפטריוטים של ערוץ 14 עולה לירושלים לפרק מול קהל חי בבית העם, עם כל הנבחרת של הפאנליסטים שתגיע גם היא לקחת חלק בתכנית

בטוויטר שלו, ינון מגל כתב: "לרגל יום ירושלים הפטריוטים עולים לירושלים". העיתונאי איתי זילבר כתב: "למה בעצם אתם לא משדרים קבוע מירושלים כפי שהחוק דורש לעניין שידורי חדשות? קיבלתם הקלה לשדר ממודיעין, זה ידוע, אבל למה בעצם? מה רע בירושלים כמשכן הקבע שלכם?"
 

רק לאחרונה, המגיש ינון מגל נעדר בשל נופש משפחתי במלון ים המלח, את הכסא שלו תפס איתמר פליישמן, בתכנית ובכלל, נראה שהצופים האדוקים לא היו מאוד מרוצים מההחלטה לא לשדר את התכנית בצאת חג הפסח.
מגל נפש במלון "רויאל" ים המלח. על כן, מגל ציין את ערב ליל הסדר במלון בוא הוא נופש, "רויאל" ים המלח. כמו כן, מגל יפתח את הרצאותיו המסקרנות בנושאי תקשורת, רשתות חברתיות ומעט פוליטיקה.
 


אחד אחר כתב: "‏ינון חג שמח, ‏כל הערב חכינו לפטריוטים, עוד חצי שעה ועוד חצי שעה. גורנישט. שתדע שזאת הפרה בוטה לנתק את הקשר עם עם ישראל באופן חד צדדי ולזרוק אותנו למלתעות של ערוצי "הציאניד המזוקק" דווקא בחג החירות.  ‏על זה אומרים בפרסית: "חפה שו" (תשאל את יוסיאן מה זה אומר...) ‏חג שמח אוהבים ומחכים לתוכנית".
צופה אחרת כתבה: "אה, לא היה פטריוטים אתמול שיט, חפשתי שעות בשידורים חוזרים ולא הבנתי למה לא מצאתי אתכם, תעודת עניות ל 14", עוד נכתב בטוויטר מצד משתמש נוסף: "חכה חכה לתגובות מהגולה, לפי הדיווחים שאני מקבלת תצטרכו לעשות פרק ספיישל כפיצוי.. אולי פרק אולסטארס".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה