משפט

איש חיי הלילה שחשוד בעבירות מין מסתבך: מעצרו הוארך ב-4 ימים

המשטרה חוקרת חשדות לעבירות מין חמורות נגד איש הלילה דביר עדני, השופטת החליטה להאריך את מעצרו בארבעה ימים נוספים בשל חשש לשיבוש החקירה, מנוסה ומסוכנות
מערכת ice | 
מועדון-אילוסטרציה (צילום unsplash)
בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (ראשון) בארבעה ימים נוספים את מעצרו של דביר עדני, שחשוד בביצוע עבירות מין חמורות, ביניהן אונס כנגד מספר נשים. השופטת רוית פלג בר-דיין ציינה כי החשד הסביר נגד עדני התחזק לגבי חלק מהחשדות.
על פי וואלה, במהלך הדיון, נציגת המשטרה סיפרה כי עלו שמות של מתלוננות פוטנציאליות נוספות שטרם הגישו תלונה, וכי הם מתכוונים לגבות עדויות מאנשים שלכאורה נכחו ב"מסיבות אהבה" בהן החשוד כביכול ביצע מעשי אונס ופגיעה מינית.

עורכת הדין אבישג כהן, המייצגת את החשוד מטעם הסניגוריה הציבורית, הציגה את גרסתו של עדני לגבי חלק מהתלונות, אך בית המשפט הטיל צו איסור פרסום על גרסתו. עו"ד כהן טענה גם כי לקוחה נחקר ליום ארוך ונשאר רעב לאחר שקיבל רק סנדוויץ' אחד.
עו"ד כהן ציינה כי "כבר בחודש יוני הפרקליטות נתנה את דעתה על התלונות הקיימות בתיק ולא ראתה צורך לעצור אותו". היא הוסיפה: "יש להסתכל על התלונות הללו בעין ביקורתית, כיוון שמנגד יש צד אחר שמספר סיפור שונה". השופטת החליטה להאריך את מעצרו בארבעה ימים נוספים בשל חשש לשיבוש החקירה, מנוסה ומסוכנות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה